روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم خدمات کشاورزی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گروه صنعتی سدید در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «وسدید» زیان هر سهم خود را مبلغ۷۳۷ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۲۰۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
کیوان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. چین چین در رده پنجم این گروه ایستاد. «غچین» با سرمایه‌ای معادل۲۲ میلیاردو۴۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۱۴۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام فولاد مبارکه اصفهان پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران خودرو دیزل در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزارو۶۰۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۴۵۰ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروزفولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. گل گهر در رده پنجم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل۸۸۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را۲۰۹۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک صادرات در این گروه پنجم شد. سرمایه «وبصادر» معادل ۱۶ هزارو۸۰۳میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. باما در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کاما» برابر‌۷۹ ‌میلیارد و۵۳۶میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌الکتریک جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «لپارس» با سرمایه‌ای برابر۳۰۰میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم۲۶۶‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم بانک اقتصاد نوین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را درهفت روز جاری از آن خود کرد.زامیاد چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خزامیا» مبلغ 525ریال و سرمایه آن معادل یک هزارو200 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته داروسازی کوثر به دست آورد. قند اصفهان در جایگاه نهم ایستاد. «قصفها» سود هر سهم خود را با سرمایه‌24 میلیارد ریال، 340 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سایپا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک تجارت در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه 10هزار و437میلیاردو384میلیون ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل278‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری غدیر در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «وغدیر» با سرمایه6هزارو75 میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ551ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که صدرا در این گروه ششم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک هزارو500میلیارد ‌ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را مبلغ187ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد.فولاد خراسان در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فخاس» برابریک هزارو500میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ69‌ریال پیش‌بینی کرده است

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی‌خاور جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه 60میلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را در رقم438 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
آسیا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که درخشان تهران در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «پدرخش» سود هر سهم خود را مبلغ۳۷۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۲۷میلیاردو۵۵۰میلیون ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم خدمات کشاورزی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان ارومیه در رده هفتم این گروه ایستاد. «ساروم» با سرمایه‌ای معادل۳۱۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۹۳۹‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام حفاری شمال پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. توسعه معادن روی ایران در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه یک هزارو۹۷میلیاردو۲۵۰میلیون ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۱۵۰ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز حفاری شمال به خود اختصاص داد. بیمه البرز در رده چهارم این گروه ایستاد. «البرز» با سرمایه ۲۶۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۸۱۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
حفاری شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه هفتم شد. سرمایه «رمپنا» معادل ۷هزار و۹۵۰میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل۳۳۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیاردریال در جایگاه ششم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خساپا» با سرمایه‌ای برابر۱۰هزارو۴۰۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم۶۷۴ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس