بیشترین درصد افزایش
هفتگی کف جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. شیشه‌وگاز سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگاز» مبلغ284ریال و سرمایه آن معادل 74میلیارد و844میلیون ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
حق‌تقدم‌مارگارین صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. کاشی‌سینا در رده هشتم این گروه ایستاد. «کساوه» با سرمایه121میلیارد و 500میلیون ریال، سود هر سهم خود را 487ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت داروسازی‌دکترعبیدی به خود اختصاص داد. کف در رده دهم این گروه ایستاد. «شکف» با سرمایه250میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم220ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
تهران‌شیمی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. کنتورسازی هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «آکنتور» 2104ریال و سرمایه آن بالغ‌بر105میلیاردریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته حفاری‌شمال به خود اختصاص داد. سایپا در رده ششم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه10 هزار و400 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 674 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه هفتم شد. سرمایه «خزامیا» برابر رقم یک هزارو200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ525ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فرآوری‌موادمعدنی به دست آورد. پشمبافی‌توس در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «نتوس» معادل 16میلیارد و 800 میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 22ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق‌تقدم‌خدمات‌کشاورزی به دست آورد، کربن‌ایران در جایگاه دهم ایستاد. «شکربن» با سرمایه250میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را36ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق‌تقدم‌خدمات‌کشاورزی در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که قطعات‌فولادی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «فنورد» سود هر سهم خود را126ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر48 میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
حق‌تقدم‌خدمات‌کشاورزی هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. جوشکاب‌یزد دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «بکاب» 1238ریال و سرمایه آن بالغ بر15میلیارد و400 میلیون ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته لوازم‌خانگی‌پارس ارزان‌ترین سهم بود. آبسال در جایگاه هشتم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه240میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را71ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
ایتالران‌ هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که ایران‌دوچرخ در این گروه دهم شد. سرمایه «خدومو» برابر رقم200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را160ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته پتروشیمی‌آبادان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دهم این گروه را کابل‌سازی‌تک به خود اختصاص داد. «بتک» با سرمایه نه میلیارد ریال زیان هر سهم خود را1777ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات‌سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی‌الوند جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «کلوند» با سرمایه250میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم411ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس