روزانه
بیشترین درصد افزایش
کشت پیاذردر حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که تکسرام در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «کترام» سود هر سهم خود را مبلغ۲۹۹ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۵۰ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم خدمات کشاورزی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان ارومیه در رده سوم این گروه ایستاد. «ساروم» با سرمایه‌ای معادل ۳۱۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۳۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام سرمایه‌گذاری ایران خودرو پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. توسعه صنعتی در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۷۵۵میلیاردو۴۰میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۸۰ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروزبانک پارسیان به خود اختصاص داد. زامیاد در رده دهم این گروه ایستاد. «خزامیا» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و ۲۰۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را ۵۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه دهم شد. سرمایه «وصندوق» معادل۷ هزارو۲۰۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۳۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. باما در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کاما» برابر‌۷۹ ‌میلیارد و۵۳۶میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌الکتریک جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «لپارس» با سرمایه‌ای برابر۳۰۰میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم۲۶۶‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
شیشه وگاز جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد.نوردآلومینیوم دهم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «فنوال» مبلغ630 ریال و سرمایه آن معادل51 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم خدمات کشاورزی به دست آورد. رایان سایپا در جایگاه هفتم ایستاد. «ولساپا» سود هر سهم خود را با سرمایه‌600 میلیارد ریال، 690 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام حفاری شمال پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. توسعه معادن روی ایران در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و97میلیاردو250میلیون ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل‌150ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر حفاری شمال به خود اختصاص داد. مس ایران در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه پنج هزارو789 میلیارد و645 میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1045ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
حفاری شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بانک ملی در این گروه دهم شد. سرمایه «وبانک» برابر سه هزارو 220 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 142ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد.فولاد خراسان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فخاس» برابریک هزارو500میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 69‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی‌خاور جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه 60میلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم438 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم مارگارین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سپنتا در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «فپنتا» سود هر سهم خود را مبلغ۶۱۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۵۴میلیاردو۱۷۲میلیون ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم خدمات کشاورزی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. بسته بندی ایران در رده ششم این گروه ایستاد. «فبیرا» با سرمایه‌ای معادل۷۹میلیاردو۱۴۴میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۶۱‌ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌سینا در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه دو هزارمیلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۷۰ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر حفاری شمال به خود اختصاص داد. بیمه البرز در رده دوم این گروه ایستاد. « البرز» با سرمایه ۲۶۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۸۱۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
حفاری شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه پنجم شد. سرمایه «اخابر» معادل۴۵ هزارو ۸۷۳ میلیاردو۶۵۵میلیون ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل۱۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیاردریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا آذین جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه‌ای برابر۱۰۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۴۴۷ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس