روزانه
بیشترین درصد افزایش
کف در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که نوردآلومینیوم در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «فنوال» زیان هر سهم خود را مبلغ۶۳۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۱ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سیمان‌بجنورد صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پاکسان در رده پنجم این گروه ایستاد. «شپاکسا» با سرمایه‌ای معادل ۱۳۵ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۷۳۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام حفاری‌شمال پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سایپا در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۶۷۴ ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز حفاری‌شمال به خود اختصاص داد. توسعه‌صنعتی در رده ششم این گروه ایستاد. «وتوصا» با سرمایه‌ای معادل۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را۸۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه نهم شد. سرمایه «رمپنا» معادل ۷هزار و ۹۵۰میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۳۳۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فرآوری‌موادمعدنی به دست آورد. کشتیرانی در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «حکشتی» برابر۸هزار‌میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌الکتریک جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «لپارس» با سرمایه‌ای برابر۳۰۰میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم۲۶۶‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
درخشان‌تهران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. داروسازی‌کوثر ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دکوثر» مبلغ655ریال و سرمایه آن معادل135میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان‌بجنورد به دست آورد. نگین‌طبس در جایگاه هشتم ایستاد. «کطبس» سود هر سهم خود را با سرمایه 30 میلیارد ریال، 814 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام حفاری‌شمال پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران‌خودرو در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه6 هزار و300میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل355‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر حفاری‌شمال به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری‌غدیر در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «وغدیر» با سرمایه6 هزار و75میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ551ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک‌کارآفرین در این گروه هشتم شد. سرمایه «وکار» برابر دو هزارمیلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ790ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد.فولاد‌خوزستان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فخوز» برابر2هزارو192میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ127‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی‌خاور جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه 60میلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم438 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم‌‌مارگارین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سپنتا در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «فپنتا» سود هر سهم خود را مبلغ۶۱۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۵۴میلیارد و ۱۷۲ میلیون ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
افست صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. آلومراد در رده نهم این گروه ایستاد. «فمراد» با سرمایه‌ای معادل۲۵میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۶۴۸‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌سینا در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه دو هزارمیلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۷۰ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز حفاری‌شمال به خود اختصاص داد. بیمه‌البرز در رده دوم این گروه ایستاد. «البرز» با سرمایه۲۶۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۸۱۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه سوم شد. سرمایه «اخابر» معادل۴۵ هزار و۸۷۳میلیاردو۶۵۵میلیون ‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل۱۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیاردریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خزر جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «لخزر» با سرمایه‌ای برابر۱۰۰‌‌میلیارد و ۸۰۰ میلیون ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۴۸۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس