بیشترین درصد افزایش هفتگی
حق‌تقدم‌ایران‌ارقام جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. شیشه‌وگاز هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگاز» مبلغ284ریال و سرمایه آن معادل 74میلیارد و844میلیون ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
حق‌تقدم‌ایران‌ارقام صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. کیوان در رده نهم این گروه ایستاد. «غیوان» با سرمایه16میلیارد و 500 میلیون ریال، سود هر سهم خود را 820ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت تهران‌شیمی به خود اختصاص داد. داروسازی‌دکترعبیدی در رده پنجم این گروه ایستاد. «دعبید» با سرمایه56 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم1313ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
تهران‌شیمی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. کنتورسازی هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «آکنتور» 2104ریال و سرمایه آن بالغ‌بر105میلیاردریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته حفاری‌شمال به خود اختصاص داد. سایپا در رده چهارم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه10 هزار و400 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 674 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پارس‌خودرو در این گروه دهم شد. سرمایه «خپارس» برابر رقم دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ450ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فرآوری‌موادمعدنی به دست آورد. نسوزپارس در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کفپارس» معادل100 میلیاردریال است و شرکت سود هر سهم خود را111ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق‌تقدم‌سیمان‌خاش به دست آورد، هپکو در جایگاه چهارم ایستاد. «تپکو» با سرمایه397میلیارد و 800 میلیون ریالی، سود هر سهم خود را32ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق‌تقدم‌سیمان‌خاش در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که ایتالران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «کایتا» سود هر سهم خود را314ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر15 میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
باما هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. سینادارو هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دسینا» 2097ریال و سرمایه آن بالغ بر52 میلیارد و 266 میلیون ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته بسته‌بندی‌مشهد ارزان‌ترین سهم بود. آبسال در جایگاه نهم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه240میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را71ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
آبادگران‌ هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که ایران‌دوچرخ در این گروه دهم شد. سرمایه «خدومو» برابر رقم200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را160ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته آبادگران در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد.جایگاه هشتم این گروه را دشت‌مرغاب به خود اختصاص داد.«غدشت» با سرمایه53میلیارد و 453 میلیون ریال سود هر سهم خود را500ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات‌سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خزر جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «لخزر» با سرمایه100میلیارد و800 میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 485 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس