روزانه
بیشترین درصد افزایش
حفاری شمال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که ناب در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «غناب» زیان هر سهم خود را مبلغ۲۰۲۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
ملی سرب و روی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. گازلوله در رده دهم این گروه ایستاد. «پلوله» با سرمایه‌ای معادل۲۲۵میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۷۱۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام حفاری شمال پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مخابرات در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه ۴۵ هزار و ۸۷۳میلیارد و ۶۵۵ میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۱۱۴ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله

جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز حفاری شمال به خود اختصاص داد. پالایش نفت‌اصفهان در رده چهارم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه‌ای معادل 4 هزار و 162 میلیارد و 258 میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را1406 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حفاری شمال دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه نهم شد. سرمایه «خودرو» معادل 6 هزارو300 میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ 355 ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. باما در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کاما» برابر‌79 ‌میلیارد و536میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 176 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌الکتریک جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «لپارس» با سرمایه‌ای برابر300میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی88 رقم266‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم ایران ارقام جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. تهران‌شیمی ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شتهران» مبلغ ۳۲۶۰ ریال و سرمایه آن معادل ۱۳ میلیارد و۵۰۰ میلیون ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم سیمان خاش به دست آورد. مارگارین در جایگاه هشتم ایستاد. «غمارگ» سود هر سهم خود را با سرمایه‌۳۶۰ میلیارد ریال، ۳۸۸‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام گروه‌بهمن پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری‌بانک‌ملی در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۳ هزار و۲۰۰میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۱۴۲‌ریال پیش‌بینی شده است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر حفاری شمال به خود اختصاص داد. گروه بهمن در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «خبهمن» با سرمایه ۳۱ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۴۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
حفاری شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که پارس‌خودرو در این گروه دهم شد. سرمایه «خپارس» برابردو هزار میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۴۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. ملی سرب و روی در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «فسرب» برابر۹۲میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۴۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی‌خاور جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه ۶۰میلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم۴۳۸ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم‌ایران‌ارقام در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که رنگین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شرنگی» سود هر سهم خود را مبلغ221ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل47میلیارد ‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌سیمان‌خاش صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سرمایه گذاری پتروشیمی در رده دهم این گروه ایستاد. «وپترو» با سرمایه‌ای معادل یک هزار و 820میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ56‌ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بیمه‌البرز پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌سینا در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه دو هزارمیلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل270 ‌ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بیمه‌البرز به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده چهارم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه 7هزارو500 ‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر495 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات ایران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه دوم شد. سرمایه «خساپا» معادل10 هزار و400میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل674ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر 100میلیاردریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ92 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتورایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر 34 ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم823 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس