بیشترین درصد افزایش هفتگی
معدنی‌دماوند جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. پگاه‌خراسان نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غشان» مبلغ431ریال و سرمایه آن معادل81میلیارد و180 میلیون ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
لوله‌وتجهیزات سدید صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. سیمان‌فارس‌نو در رده دوم این گروه ایستاد. «سفانو» با سرمایه350میلیارد ریال، سود هر سهم خود را636ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت باما به خود اختصاص داد. بهنوش در رده دوم این گروه ایستاد. «غبهنوش» با سرمایه82 میلیارد و 304 میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم2232 ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
نفت‌بهران در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» 2806ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 880 میلیاردریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته گروه‌بهمن به خود اختصاص داد. سایپا در رده دوم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه10 هزار و400 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 674 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
گروه‌بهمن هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌رنا در این گروه نهم شد. سرمایه «ورنا» برابر رقم یک هزار و600میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ400ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فرآوری‌موادمعدنی به دست آورد. نسوزپارس در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کفپارس» معادل100 میلیاردریال است و شرکت سود هر سهم خود را13ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته بسته‌بندی‌ایران به دست آورد، ایران‌خودرودیزل در جایگاه پنجم ایستاد. «خاور» با سرمایه یک هزار و 600 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را450 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق‌تقدم‌سیمان‌خاش در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که ایتالران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «کایتا» سود هر سهم خود را314ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر15 میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
خدمات‌انفورماتیک هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. البرزدارو دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دالبر» 1600ریال و سرمایه آن بالغ بر 72میلیارد ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته موادالیاف‌مصنوعی ارزان‌ترین سهم بود. فنرسازی زر در جایگاه نهم این گروه ایستاد. «خزر» با سرمایه80میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را208ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
حق‌تقدم پارس‌پامچال هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که لنت‌ترمز در این گروه سوم شد. سرمایه «خلنت» برابر رقم22میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را501 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سیمان‌صوفیان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه سوم این گروه را سیمان‌غرب به خود اختصاص داد. «سغرب» با سرمایه187میلیارد ریال سود هر سهم خود را300ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات‌سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خزر جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «لخزر» با سرمایه100میلیارد و800 میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 485 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس