روزانه
بیشترین درصد افزایش
ایران خودرو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که لبنیات پاک در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «غپاک» سود هر سهم خود را مبلغ۵۵۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۷۷ میلیاردو۵۴۵میلیون ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
مهندسی فیروزا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. کالسیمین در رده ششم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه‌ای معادل۱۹۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۳۱۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام گروه بهمن پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران خودرو در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۳۵۵‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز گروه بهمن به خود اختصاص داد. بانک تجارت در رده هشتم این گروه ایستاد. «وتجارت» با سرمایه‌ای معادل۱۰هزارو۴۳۷ میلیارد و۳۸۴میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را۲۷۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
گروه بهمن دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه چهارم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۵هزارو۸۷۳ میلیاردو ۶۵۵میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. باما در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «کاما» برابر‌۷۹ ‌میلیارد و۵۳۶میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خگستر» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۷ رقم ۵۷۱ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
کاشی نیلو جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. چرخشگر سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خچرخش» مبلغ454 ریال و سرمایه آن معادل150میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته افست به دست آورد.رادیاتور ایران در جایگاه ششم ایستاد. «ختور» سود هر سهم خود را با سرمایه 140 میلیارد ریال، 153 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم هفته
گذشته سهام سایپا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. صدرا در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و500میلیارد ‌ریال به دست آورد. زیان هر سهم این شرکت معادل187‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سایپا به خود اختصاص داد. بیمه البرز در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «البرز» با سرمایه 260میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ812‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
گروه بهمن در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌ملی در این گروه پنجم شد. سرمایه «ونیکی» برابردو هزار و 900میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ190ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. قند قزوین در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «قزوین» برابر43میلیاردو650میلیون ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ52‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی‌خاور جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه60میلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 438 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
لوله‌وتجهیزات‌سدید در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که شیشه‌همدان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کهمدا» سود هر سهم خود را مبلغ۷۲۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۶۰میلیارد ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌سیمان‌خاش صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. ماشین سازی اراک در رده نهم این گروه ایستاد. «فاراک» با سرمایه‌ای معادل۵۴۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۷۴‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بیمه‌البرز پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌سینا در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه دو هزارمیلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۷۰ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیرمخابرات به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده نهم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دوهزار ‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر۷۹۰ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌غدیر در این گروه ششم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶هزار و ۷۵ میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیاردریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتورایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر ۳۴ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۸۲۳ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس