بیشترین درصد افزایش هفتگی
کیوان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. لبنیات‌پاک نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غپاک» مبلغ550 ریال و سرمایه آن معادل177میلیارد و 545میلیون ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
لوله‌وتجهیزات سدید صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. سیمان‌فارس‌نو در رده دوم این گروه ایستاد. «سفانو» با سرمایه350میلیارد ریال، سود هر سهم خود را636ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت معادن‌بافق به خود اختصاص داد. تکین‌کو در رده دوم این گروه ایستاد. «رتکو» با سرمایه10میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم2000ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
نفت‌بهران در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» 2806ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 880 میلیاردریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته مخابرات به خود اختصاص داد. مپنا در رده دوم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه 7 هزار و950 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 338 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌رنا در این گروه نهم شد. سرمایه «ورنا» برابر رقم یک هزار و600میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ400ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فرآوری‌موادمعدنی به دست آورد. کاشی اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «کاصفا» معادل150‌میلیاردریال است و شرکت سود هر سهم خود را34ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته سیمان‌شاهرود به دست آورد، سایپا‌آذین در جایگاه پنجم ایستاد. «خاذین» با سرمایه100میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را447ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق‌تقدم‌سیمان‌خاش در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که ایتالران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «کایتا» سود هر سهم خود را314ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر15 میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
نفت‌بهران هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. پتروشیمی‌خارک دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شخارک» 1920ریال و سرمایه آن بالغ بر یک هزارمیلیارد ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته لوازم‌خانگی‌پارس ارزان‌ترین سهم بود. گالوانیزه‌سپاهان در جایگاه دهم این گروه ایستاد. «فجر» با سرمایه429 میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را78 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
لنت‌ترمز هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که قندثابت در این گروه پنجم شد. سرمایه «قثابت» برابر رقم100میلیارد ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را114ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته لنت‌ترمز در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه پنجم این گروه را صنعتی‌پارس‌مینو به خود اختصاص داد. «غپینو» با سرمایه210 میلیارد ریال سود هر سهم خود را241ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات‌سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی‌سینا جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «کساوه» با سرمایه121میلیارد و 500 میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 487 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس