روزانه
بیشترین درصد افزایش
لیزینگ‌صنعت و معدن در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری بانک‌ملی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «وبانک» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل سه هزار و ۲۲۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌نیروترانس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان‌دورود در رده چهارم این گروه ایستاد. «سدور» با سرمایه‌ای معادل۸۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام مخابرات پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری‌رنا در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۴۰۰‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات به خود اختصاص داد. بیمه‌البرز در رده چهارم این گروه ایستاد. «البرز» با سرمایه‌ای معادل۲۶۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را ۸۱۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه هفتم شد. سرمایه «خصدرا» معادل یک هزار و۵۰۰ میلیارد ‌ریال است و زیان هر سهم خود را مبلغ۱۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. آبگینه در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «کابگن» برابر‌۹۳ ‌میلیارد و۹۰۰ میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خگستر» با سرمایه‌ای برابر یک هزار و ۵۰۰ میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۷ رقم۵۷۱ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
رنگین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. چرخشگر پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خچرخش» مبلغ454 ریال و سرمایه آن معادل150میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم‌نیروترانس به دست آورد. مارگارین در جایگاه ششم ایستاد. «غمارگ» سود هر سهم خود را با سرمایه‌360 میلیارد ریال، 474 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک‌سینا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه یک هزار و200 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل525 ‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد. سایپا در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «خساپا» با سرمایه10هزار و 400میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ674‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه دوم شد. سرمایه «اخابر» برابر45هزار و 873 میلیارد و 655 میلیون ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ114 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. دوده صنعتی در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «شدوص» برابر60میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ25‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی‌خاور جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه 60میلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را در رقم438 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
سیمان‌فارس‌نو در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که شیشه‌همدان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کهمدا» سود هر سهم خود را مبلغ۷۲۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۶۰میلیارد ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌بسته‌بندی‌ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. نوش‌مازندران در رده هفتم این گروه ایستاد. «غنوش» با سرمایه‌ای معادل۵۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۴۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام بیمه‌البرز پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌سینا در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه دو هزارمیلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۷۰ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بیمه‌البرز به خود اختصاص داد. پالایش‌نفت‌اصفهان در رده نهم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه ۴ هزار و ۱۶۲‌میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر۱۴۰۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌غدیر در این گروه پنجم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶هزار و ۷۵ میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیاردریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتورایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر ۳۴ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم۸۲۳ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس