بیشترین درصد افزایش هفتگی
حق‌تقدم‌داروسازی‌سبحان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. قندقزوین هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قزوین» مبلغ52ریال و سرمایه آن معادل43 میلیارد و 650 میلیون ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
بیمه‌البرز صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. سیمان‌فارس‌نو در رده دوم این گروه ایستاد. «سفانو» با سرمایه350میلیارد ریال، سود هر سهم خود را636ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت خدمات‌انفورماتیک به خود اختصاص داد. نفت‌بهران در رده دوم این گروه ایستاد. «شبهرن» با سرمایه180میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم4177 ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
نفت‌بهران در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد.گل‌گهر ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» 2806ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 880 میلیاردریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته بانک‌پارسیان به خود اختصاص داد. مپنا در رده دوم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه 7 هزار و950 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 338 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه دهم شد. سرمایه «خصدرا» برابر رقم یک هزار و500میلیارد ریال است. این شرکت زیان هر سهم خود را مبلغ187ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فرآوری‌موادمعدنی به دست آورد.دوده‌صنعتی در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «شدوص» معادل 60‌میلیاردریال است و شرکت سود هر سهم خود را25ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته ایتالران به دست آورد، مارگارین در جایگاه پنجم ایستاد. «غمارگ» با سرمایه360میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را474 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق‌تقدم‌بسته‌‌بندی‌ایران در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که ایتالران در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «کایتا» سود هر سهم خود را314ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر15 میلیارد ریال است.

بیشترین کاهش
قیمت ایتالران هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. سیمان‌بهبهان نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سبهان» 2698 ریال و سرمایه آن بالغ بر 55 میلیارد ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته پشمبافی‌توس ارزان‌ترین سهم بود. گالوانیزه‌سپاهان در جایگاه هفتم این گروه ایستاد. «فجر» با سرمایه429 میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را78 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
قندشیرین هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که سالمین در این گروه دهم شد. سرمایه «غسالم» برابر رقم30میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را720ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله
شده هفته گذشته قندشیرین در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دهم این گروه را داروسازی‌داملران به خود اختصاص داد. «ددام» با سرمایه35 میلیارد و 400 میلیون ریال سود هر سهم خود را1190 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
لوله‌وتجهیزات‌سدید در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌تایر جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935 میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 411 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس