روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم‌نیروترانس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که معادن‌بافق در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «کبافق» زیان هر سهم خود را مبلغ۱۲۱۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۱۰ میلیارد و ۱۲۵ میلیون ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌سیمان‌خاش صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نصیرماشین در رده هفتم این گروه ایستاد. «خنصیر» با سرمایه‌ای معادل ۳۴ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام بیمه‌البرز پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سیمان‌فارس‌نو در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه۳۵۰میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۳۶‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بیمه‌البرز به خود اختصاص داد. بانک‌اقتصادنوین در رده پنجم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه‌ای معادل سه هزار میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را ۵۱۸ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه سوم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۶۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. آبگینه در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «کابگن» برابر‌۹۳ ‌میلیارد و۹۰۰ میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز کاشی‌نیلو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری پارس‌توشه جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «وتوشه» با سرمایه‌ای برابر۳۰۰میلیارد‌ ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم ۴۰۱ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
شیشه‌همدان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. فنرسازی‌زر هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خزر» مبلغ 208ریال و سرمایه آن معادل80 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش رده
نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم‌سیمان‌خاش به دست آورد. خوراک‌دام‌‌پارس در جایگاه سوم ایستاد. «غدام» سود هر سهم خود را با سرمایه‌20میلیارد ‌ریال، 803 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بیمه‌البرز پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران ‌خودرو‌ دیزل در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه یک هزار و 600 میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل450‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. بانک‌کارآفرین در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «وکار» با سرمایه دو هزارمیلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ790 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولادمبارکه در این گروه هفتم شد. سرمایه «فولاد» برابر15هزار و800 میلیارد ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ223ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. ایران‌گچ در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «کایگچ» برابر15میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ117‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
کاشی‌نیلو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه دوهزارمیلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 561‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
بیمه‌البرز در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کابل‌سازی در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «بایکا» سود هر سهم خود را مبلغ۱۷۲ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۳۷میلیارد و ۸۰۰ میلیون ‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌بسته‌بندی‌ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. نوش‌مازندران در رده هشتم این گروه ایستاد. «غنوش» با سرمایه‌ای معادل۵۰میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۴۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام حفاری‌شمال پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌سینا در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه دو هزارمیلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۷۰ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک‌ملت به خود اختصاص داد. پالایش‌نفت‌اصفهان در رده هفتم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه ۴ هزار و ۱۶۲‌میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر۱۴۰۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌غدیر در این گروه پنجم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶هزار و ۷۵ میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. فولادکاویان با سرمایه‌ای برابر ۱۰۰میلیاردریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۹۲ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
کاشی‌نیلو در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتورایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر ۳۴ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم۸۲۳ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس