روزانه
بیشترین درصد افزایش
لوله ‌وتجهیزات‌ سدید در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که ایران‌دارو در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «دیران» سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۱۱ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰ میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌سرمایه‌گذاری‌البرز صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. داروسازی‌کوثر در رده دوم این گروه ایستاد. «دکوثر» با سرمایه‌ای معادل۱۳۵ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۷۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام ایران‌خودرودیزل پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۲۵‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک‌ملت به خود اختصاص داد. مخابرات در رده چهارم این گروه ایستاد. «اخابر» با سرمایه‌ای معادل ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون ‌ریال، سود هر سهم خود را ۱۱۴‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌ملت دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه هشتم شد. سرمایه «خساپا» معادل ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۶۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. آبگینه در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «کابگن» برابر‌۹۳ ‌میلیارد و۹۰۰ میلیون ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی‌سعدی جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «کسعدی» با سرمایه‌ای برابر۹۸ میلیارد‌ و ۵۰۰ میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم۴۱۵ ‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
لوله ‌وتجهیزات‌ سدید جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. بیمه‌البرز هفتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «البرز» مبلغ812 ریال و سرمایه آن معادل260 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته نوش‌مازندران به دست آورد. سیمان‌کردستان در جایگاه ششم ایستاد. «سکرد» سود هر سهم خود را با سرمایه162 ‌میلیارد ‌ریال، 1351 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام صدرا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ایران‌ترانسفو در این دسته‌بندی رتبه پنجم را با سرمایه300میلیارد ‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل2440 ‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک‌ملت به خود اختصاص داد. صدرا در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «خصدرا» با سرمایه یک هزار و500میلیارد‌ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ187‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که حفاری‌شمال در این گروه هفتم شد. سرمایه «حفاری» برابر دوهزار و 605میلیارد و 405 میلیون ‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ158ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. کالسیمین در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «فاسمین» برابر195‌میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ293‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه دوهزارمیلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 561‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه بیشترین درصد افزایش
پارس‌الکتریک در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کابل‌سازی در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «بایکا» سود هر سهم خود را مبلغ172ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل37میلیارد و 800 میلیون ‌‌ریال است.

5

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌بسته‌بندی‌ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. نوش‌مازندران در رده پنجم این گروه ایستاد. «غنوش» با سرمایه‌ای معادل50میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ40‌ریال پیش‌بینی کرده است.

6

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام حفاری‌شمال پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌سینا در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه دوهزارمیلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل270 ‌ریال پیش‌بینی شده است.

7

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک‌ملت به خود اختصاص داد. پالایش‌نفت‌اصفهان در رده هشتم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه 4 هزار و 162‌میلیارد و 258 میلیون ریال، سود هر سهم خود را برابر1406‌ریال پیش‌بینی کرده است.

8

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌غدیر در این گروه ششم شد. سرمایه «وغدیر» معادل 6هزار و 75 میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 461ریال پیش‌بینی کرده است.

9

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر8 هزارمیلیاردریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 106‌ریال پیش‌بینی کرده است.

0

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتورایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر 34 ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم823 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس