بیشترین درصد افزایش هفتگی
قند‌هگمتان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. محورخودرو دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خمحور» مبلغ340ریال و سرمایه آن معادل300میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
پارس‌الکتریک صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. شکرشاهرود در رده ششم این گروه ایستاد. «قشکر» با سرمایه28میلیارد ریال، سود هر سهم خود را255ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت قندهگمتان‌ به خود اختصاص داد. پارس‌دارو در رده سوم این گروه ایستاد. «دپارس» با سرمایه70میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم2308ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
سیمان‌قاین در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. رازک ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «درازک» 3051 ریال و سرمایه آن بالغ‌بر41 میلیاردریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته مخابرات به خود اختصاص داد. صدرا در رده پنجم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه یک هزار و 500 میلیارد ریالی، زیان هر سهم خود را رقم187ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سایپا در این گروه دهم شد. سرمایه «خساپا» برابر رقم 10 هزار و 400میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ674ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته فرآوری‌موادمعدنی به دست آورد.کشتیرانی در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «حکشتی» معادل 8هزار‌میلیاردریال است و شرکت سود هر سهم خود را106ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته حق‌تقدم‌شاهد به دست آورد. نوردآلومینیوم در جایگاه دهم ایستاد. «فنوال» با سرمایه51 میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را164ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
فنرسازی‌زر در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که چین‌چین در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «غچین» سود هر سهم خود را143ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر22 میلیارد و 400 میلیون ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
کالسیمین هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. نگین‌طبس هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کطبس» 814 ریال و سرمایه آن بالغ بر30 میلیارد ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته سرمایه‌گذاری‌پتروشیمی ارزان‌ترین سهم بود. سایپاشیشه در جایگاه هشتم این گروه ایستاد. «کساپا» با سرمایه70 میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را120ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
قندلرستان هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که سخت‌آژند در این گروه دهم شد. سرمایه «ثاژن» برابر رقم100 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را129ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته قنداصفهان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه هشتم این گروه را قندنقش‌جهان به خود اختصاص داد. «قنقش» با سرمایه35 میلیارد ریال سود هر سهم خود را921ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌تایر جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935 میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم411 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس