روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق تقدم‌ فارسیت‌ دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که قنداصفهان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «قصفها» سود هر سهم خود را مبلغ۳۴۰‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۴ ‌میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
چین‌چین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان‌فارس‌وخوزستان در رده نهم این گروه ایستاد. «سفارس» با سرمایه‌ای معادل ۴ هزار و ۵۰۰ ‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۳۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام ماشین‌سازی‌اراک پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سیمان‌تهران در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه یک هزار و ۳۱۲ میلیارد‌ و ۴۹۲ میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۵۳۵ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز ایران ارقام به خود اختصاص داد. گروه‌بهمن در رده ششم این گروه ایستاد. «خبهمن» با سرمایه‌ای معادل سه‌هزار و ۵۲۰ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را ۳۵۸ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ماشین‌سازی‌اراک در این گروه ششم شد. سرمایه «فاراک» معادل ۵۴۰ میلیارد ‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۷۴ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. فولادخوزستان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فخوز» برابر دو‌هزار و ۱۹۲‌میلیارد‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرودیزل جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابریک ‌هزار و ۶۰۰ میلیارد‌ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم ۴۵۰‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش ‌
حق‌تقدم‌فارسیت‌دورود جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. شکرشاهرود دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «قشکر» مبلغ255‌ریال و سرمایه آن معادل28 میلیارد ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته چین‌چین به دست آورد. سخت‌آژند در جایگاه پنجم ایستاد. «ثاژن» سود هر سهم خود را با سرمایه 100‌میلیارد ‌ریال، 129 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام حفاری‌شمال پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد در این دسته‌بندی رتبه هشتم را با سرمایه یک هزار و 200‌میلیارد‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل525‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولادمبارکه به خود اختصاص داد. پالایش‌نفت‌اصفهان در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «شپنا» با سرمایه 4 هزار و 162 میلیارد و258 ‌میلیون‌ ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ1442 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌تجارت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌ شده را به دست آورد که بانک‌سینا در این گروه نهم شد. سرمایه «وسینا» برابر دو هزار ‌میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ270ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌ مواد‌معدنی به دست آورد. فولادکاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر 100 ‌میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ92‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه دوهزارمیلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را رقم 561‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم‌فارسیت‌دورود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سیمان‌ارومیه در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «ساروم» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۳۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۳۱۰میلیارد‌‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
آهنگری‌تراکتورسازی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. ‌خدمات‌کشاورزی در رده پنجم این گروه ایستاد. «تکشا» با سرمایه‌ای معادل۱۵‌میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۸۲۱ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام حفاری‌شمال پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه ۷هزار و ۹۵۰ میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۳۳۸ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش‌ نفت‌اصفهان به خود اختصاص داد. فولادمبارکه در رده سوم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰‌میلیاردریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۲۳‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌غدیر در این گروه سوم شد. سرمایه «وغدیر» معادل ۶هزار و ۷۵ میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۶۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر۸ هزارمیلیاردریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتورایران جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر ۳۴ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را رقم۸۲۳ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس