روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم‌فرآورده‌های‌تزریقی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که گرجی در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «غگرجی» سود هر سهم خود را مبلغ۷۷۶ ‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده ‌میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌پارس‌پامچال صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نصیرماشین در رده هشتم این گروه ایستاد. «خنصیر» با سرمایه‌ای معادل ۳۴‌میلیاردریال، سود هر سهم خود را مبلغ۳۸۴ ‌‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام حفاری‌شمال پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ماشین‌سازی‌اراک در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه۵۴۰ میلیارد‌ ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۷۴ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولادمبارکه به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده دهم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل‌‌۸۸۰ ‌میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را ۲۸۰۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولادمبارکه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌امید در این گروه پنجم شد. سرمایه «وامید» معادل ۵ هزار میلیارد‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۴۸۵ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. فولادخوزستان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فخوز» برابر دو‌هزار و ۱۹۲‌میلیارد‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه ‌بهمن جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابرسه‌هزار و ۵۲۰میلیارد‌ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم ۳۵۸‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
‌سیمان‌خزر جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. فیبرایران نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «چفیبر» مبلغ295‌ریال و سرمایه آن معادل15 میلیارد و 600 میلیون‌ ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته آهنگری‌تراکتورسازی به دست آورد. توکافولاد در جایگاه دهم ایستاد. «وتوکا» سود هر سهم خود را با سرمایه200 ‌میلیارد ‌ریال، 500 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام حفاری‌شمال پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. زامیاد در این دسته‌بندی رتبه چهارم را با سرمایه یک هزار و 200‌میلیارد‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل525‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پالایش‌نفت‌اصفهان به خود اختصاص داد. حفاری‌شمال در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «حفاری» با سرمایه دوهزار و 605میلیارد و 405‌میلیون‌ ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ158 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
پالایش‌نفت‌اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌پارسیان در این گروه چهارم شد. سرمایه «وپارس» برابر 7هزار و 500‌‌میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ482 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. فولادکاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر100 ‌میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ92‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه دوهزارمیلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 561‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
زامیاد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سیمان‌غرب در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «سغرب» سود هر سهم خود را مبلغ۳۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۸۷ ‌میلیارد ‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
آهنگری‌تراکتورسازی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. ‌کاشی‌اصفهان در رده هشتم این گروه ایستاد. «کاصفا» با سرمایه‌ای معادل۱۵۰ ‌میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۸۷ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام حفاری‌شمال پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۷هزار و ۹۵۰ میلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۳۳۸ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش‌نفت‌اصفهان به خود اختصاص داد.فولادمبارکه در رده پنجم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰‌میلیاردریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۲۳‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه هشتم شد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل۴۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر فرآوری موادمعدنی به دست آورد. کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر ۸ هزارمیلیاردریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. لیزینگ‌صنعت‌ و معدن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «ولصنم» با سرمایه‌ای برابر ۴۰۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم۴۱۳‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس