روزانه
بیشترین درصد افزایش
مخابرات در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان‌ارومیه در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «ساروم» سود هر سهم خود را مبلغ۷۵۸ ‌ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۳۱۰ ‌میلیارد ‌‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌البرزدارو صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سرمایه‌گذاری‌مسکن در رده دوم این گروه ایستاد. «ثمسکن» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار‌میلیاردریال، سود هر سهم خود را مبلغ۵۲۰‌‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام مخابرات پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. آبگینه در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۹۳ میلیارد‌ و ۹۰۰ میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۳۱ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مخابرات به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده نهم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل‌‌۸۸۰ ‌میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را ۲۸۰۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌سینا در این گروه ششم شد. سرمایه «وسینا» معادل دوهزارمیلیارد‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۲۷۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. فولادخوزستان در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فخوز» برابر دو‌هزار و ۱۹۲‌میلیارد‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه ‌بهمن جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابرسه‌هزار و ۵۲۰میلیارد‌ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی۸۸ رقم ۳۵۸‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
فرآوری‌مواد‌معدنی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. صدرا دوم شد. پیش‌بینی زیان هر سهم «خصدرا» مبلغ187‌ریال و سرمایه آن معادل یک هزار و500 میلیارد‌ ‌ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته داروسازی‌تهران‌دارو به دست آورد. قندنقش‌جهان در جایگاه هفتم ایستاد. «قنقش» سود هر سهم خود را با سرمایه 35 ‌میلیارد ‌ریال، 921 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام صدرا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ماشین‌سازی‌اراک در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه540‌میلیارد‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل74‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مخابرات به خود اختصاص داد. حفاری‌شمال در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «حفاری» با سرمایه دوهزار و 605میلیارد و 405‌میلیون‌ ‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ158 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
مخابرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری‌ایران‌خودرو در این گروه ششم شد. سرمایه «خگستر» برابر یک هزار و500‌میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ571 ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته فرآوری‌مواد‌معدنی به دست آورد. فولادکاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر100 ‌میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ92‌ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه دوهزارمیلیارد‌ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 561‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
زامیاد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که توسعه‌معادن‌روی در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «کروی» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار و ۹۷‌میلیارد و ۲۵۰‌میلیون‌ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌ایران‌یاسا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. ‌ایران‌یاسا در رده پنجم این گروه ایستاد. «پاسا» با سرمایه‌ای معادل ۴۰‌میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۷۸‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام حفاری‌شمال پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. مپنا در این دسته‌بندی رتبه دهم را با سرمایه ۷هزار و ۹۵۰ میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۳۳۸ ‌ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر حفاری‌شمال به خود اختصاص داد. فولادمبارکه در رده هفتم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰‌میلیاردریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۲۳‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه هشتم شد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل۴۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری‌بیمه به دست آورد. کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر۸ هزارمیلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. فنرسازی‌خاور جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «خفنر» با سرمایه‌ای برابر ۶۰ ‌‌میلیارد ‌‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۴۳۸ ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس