روزانه
بیشترین درصد افزایش
کارتن‌مشهد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان‌کردستان در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «سکرد» سود هر سهم خود را مبلغ۱۰۴۱ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۶۲ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
توسعه‌معادن‌روی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سرماآفرین در رده دوم این گروه ایستاد. «لسرما» با سرمایه‌ای معادل۷۴میلیاردریال، سود هر سهم خود را مبلغ۳۷۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام مپنا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. چادرملو در این دسته بندی رتبه پنجم را با سرمایه دوهزار میلیارد ‌‌‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۱۷۴۸ ریال پیش بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مپنا به خود اختصاص داد. گل‌گهر دررده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل‌‌۸۸۰ میلیارد‌ریال،سود هرسهم خود را۲۸۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مپنا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌سینا در این گروه هفتم شد. سرمایه «وسینا» معادل دوهزارمیلیارد ‌‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ۲۷۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولادخوزستان به دست آورد. فولادخراسان در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «فخاس» برابریک‌هزارو ۵۰۰ میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ۱۷۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد.گروه‌بهمن جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابرسه‌هزارو۵۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی۸۸ رقم۳۵۸ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
‌پارس‌پامچال جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. تکنوتار چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تکنو» مبلغ173 ریال و سرمایه آن معادل95 میلیاردو243 میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سرمایه‌گذاری‌آذربایجان به دست آورد. موتوژن در جایگاه هشتم ایستاد. «بموتو» سود هر سهم خود را با سرمایه 226 میلیاردو800 میلیون ریال، 251 ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام معادن‌وفلزات پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد.ماشین‌سازی‌اراک در این دسته بندی رتبه سوم را با سرمایه540میلیارد ‌ریال بدست آورد. سودهر سهم این شرکت معادل74ریال پیش بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مپنا به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری‌سپه در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «وسپه» با سرمایه یک ‌هزارو495 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ230 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه دهم شد. سرمایه «تایرا» برابر900 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ401 ‌ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته سرمایه‌گذاری‌بیمه به دست آورد. کابل‌های‌مخابراتی‌شهیدقندی در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «بکام» برابر300میلیارد‌ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ20ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد.پارس‌خودرو جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه دوهزارمیلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم561ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
زامیاد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که توسعه‌معادن‌روی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کروی» سود هر سهم خود را مبلغ۱۳۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزارو ۹۷ میلیاردو۲۵۰ میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌ایران‌یاسا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. ‌ایران‌یاسا در رده هشتم این گروه ایستاد. «پاسا» با سرمایه‌ای معادل۴۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ۲۷۸ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام حفاری‌شمال پرمعامله ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌تجارت در این دسته بندی رتبه هشتم را با سرمایه ۱۰هزارو۴۳۷ میلیاردو ۳۸۴میلیون ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل۲۶۰ریال پیش بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پالایش‌نفت‌اصفهان به خود اختصاص داد. فولادمبارکه در رده پنجم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزارو۸۰۰ میلیاردریال، سود هر سهم خود را برابر۲۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه دهم شد. سرمایه «اخابر» معادل۴۸ هزارو۸۷۳ میلیارد و۶۵۵میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری‌بیمه به دست آورد.کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر ۸ هزارمیلیارد ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌تایر جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه‌ای برابر۱۰۶‌ میلیاردو۹۳۵ میلیون‌ریال، سود هر سهم خود را در رقم۴۱۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس