بیشترین درصد افزایش هفتگی
حق‌تقدم‌الکتریک‌شرق جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. سیمان‌قاین چهارم شد.پیش‌بینی سود هر سهم «سقاین» مبلغ7259 ریال و سرمایه آن معادل26 میلیاردو 611میلیون ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
زامیاد صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. صنعتی‌آما در رده نهم این گروه ایستاد. «فاما» با سرمایه120 میلیارد ریال،سود هر سهم خود را520 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت سیمان‌قاین ‌ به خود اختصاص داد. سیمان‌بهبهان در رده هشتم این گروه ایستاد. «سبهان» با سرمایه55 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم2468 ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
سیمان‌قاین در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. رازک هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «درازک» 3051 ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 410 میلیاردریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته حفاری‌شمال به خود اختصاص داد. کنتورسازی در رده ششم این گروه ایستاد. «آکنتور» با سرمایه 105میلیارد ریالی،سود هر سهم خود را رقم1786ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک سینا در این گروه پنجم شد. سرمایه «وسینا» برابر رقم دوهزارمیلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ270ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته سرمایه‌گذرای‌بیمه به دست آورد.کشتیرانی در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «حکشتی» معادل 8هزار میلیاردریال است و شرکت سود هر سهم خود را106ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته توسعه‌معادن‌روی به دست آورد. پتروشیمی‌اصفهان در جایگاه دهم ایستاد. «شصفها» با سرمایه300 میلیاردریالی،سود هر سهم خود را653 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق‌تقدم‌ایران‌یاسا در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که معادن‌منگنز در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. «کمنگنز» سود هر سهم خود را1074ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر25میلیاردو300میلیون ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
توسعه‌معادن‌روی هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. حمل‌ونقل‌توکا دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «حتوکا» 410 ریال و سرمایه آن بالغ بر51 میلیاردو537میلیون ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته سرمایه‌گذاری‌بوعلی ارزان‌ترین سهم بود. کربن‌ایران در جایگاه هشتم این گروه ایستاد. «شکربن» با سرمایه250میلیارد ریال، سود هر سهم خود را134 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
حق‌تقدم‌رینگ‌مشهد هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که سیمان‌غرب در این گروه پنجم شد. سرمایه «سغرب» برابر رقم187میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را300ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سینادارو در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را ایران‌گچ به خود اختصاص داد. «کایگچ» با سرمایه15 میلیارد ریال سود هر سهم خود را117 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه552 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم361 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس