روزانه
بیشترین درصد افزایش
تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که البرزدارو در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «دالبر» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۲میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
توسعه معادن روی ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. ایرانیت در رده چهارم این گروه ایستاد. «سایرا» با سرمایه‌ای معادل ۴۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام تراکتورسازی پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری بوعلی در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه ۸۰۰‌میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۵۹ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز حفاری شمال به خود اختصاص داد. سیمان دورود در رده دهم این گروه ایستاد. «سدور» با سرمایه‌ای معادل ۸۰‌ میلیارد ‌ریال، سود هر سهم خود را ۲۰۸۲ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حفاری شمال دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه دوم شد. سرمایه «رمپنا» معادل ۷هزار و ۹۵۰میلیارد ‌‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته سرمایه‌گذاری بیمه به دست آورد. کشتیرانی در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «حکشتی» برابر ۸هزار‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل ایران در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر ۳هزار و ۵۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۸ رقم ۳۵۸‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
زامیاد جایگاه نخست جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سایپا دیزل چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خکاوه» مبلغ 313ریال و سرمایه آن معادل 600میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته آلومینیوم ایران به دست آورد. ایتالران در جایگاه چهارم ایستاد. «کایتا» با سرمایه 15‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 135ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته معادن و فلزات پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. چادرملو در این دسته‌بندی رتبه سوم را با سرمایه دوهزارمیلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 1748‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر حفاری شمال به خود اختصاص داد. بانک ملت در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «وبملت» با سرمایه 13هزار و 100‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 239ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
حفاری شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک سینا در این گروه پنجم شد. سرمایه «وسینا» برابر دوهزار‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 270‌ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته سرمایه‌گذاری بیمه به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر 100میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 92ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 361ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
زامیاد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که سیمان قائن در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «سقائن» زیان هر سهم خود را مبلغ ۷۲۵۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۶میلیارد و ۶۱۱میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ایران یاسا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. معادن منگنز در رده هشتم این گروه ایستاد. «کمنگنز» با سرمایه‌ای معادل ۲۵میلیارد و ۳۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته حفاری شمال پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ماشین‌سازی اراک در این دسته‌بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۵۴۰‌میلیارد ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۷۴ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک صادرات به خود اختصاص داد. تراکتورسازی در رده نهم این گروه ایستاد. «تایرا» با سرمایه ۹۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۴۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فولاد مبارکه در این گروه هفتم شد. سرمایه «فولاد» معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیاردریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۲۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری بیمه به دست آورد. پلاستیک شاهین با سرمایه‌ای برابر ۶۰میلیارد و ۲۹۲میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. رینگ مشهد جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خرینگ» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۴‌میلیارد و ۷۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۲۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس