روزانه
بیشترین درصد افزایش
توسعه ‌معادن‌روی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که لبنیات‌پاک در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «غپاک» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۷۷میلیارد و ۵۴۵میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
آلومینیوم‌ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. فارسیت‌اهواز در رده سوم این گروه ایستاد. «سفاسیت» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۶۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام زامیاد پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ‌سایپا در این دسته‌بندی رتبه ششم را با سرمایه ۱۰هزار و ۴۰۰میلیارد ‌‌‌ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۷۴ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز توسعه‌معادن‌روی به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده ششم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل‌‌۸۸۰میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را ۲۸۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مپنا در این گروه دوم شد. سرمایه «رمپنا» معادل ۷هزار و ۹۵۰میلیارد ‌‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولادکاویان به دست آورد. پتروشیمی ‌فن‌آوران در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «شفن» برابر ۹۵۰میلیارد ‌ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه‌بهمن جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه‌هزار و ۵۲۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی۸۸ رقم ۳۵۸ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش ‌
توسعه‌معادن‌روی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سایپادیزل پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «خکاوه» مبلغ 313ریال و سرمایه آن معادل 600میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته آلومینیوم‌ا‌یران به دست آورد. ایرانیت در جایگاه سوم ایستاد. «سایرا» سود هر سهم خود را با سرمایه 45میلیارد و 600میلیون ریال، 665ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام تراکتورسازی پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. ماشین‌سازی‌اراک در این دسته‌بندی رتبه نهم را با سرمایه 540میلیارد ‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 74ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر تراکتورسازی به خود اختصاص داد. چادرملو در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «کچاد» با سرمایه دو‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1748ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌صادرات در این گروه ششم شد. سرمایه «وبصادر» برابر 16هزار و 803 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 230ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته سرمایه‌گذاری ‌بیمه به دست آورد. کابل‌های‌ مخابراتی ‌شهیدقندی در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «بکام» برابر 300میلیارد‌ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 20ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس‌خودرو جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خپارس» با سرمایه دوهزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 561ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
زامیاد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که توسعه‌معادن‌روی در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کروی» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار و ۹۷میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم‌ ایران‌یاسا صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کارتن‌مشهد در رده نهم این گروه ایستاد. «چکارم» با سرمایه‌ای معادل ۱۵میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام حفاری‌شمال پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌تجارت در این دسته بندی رتبه پنجم را با سرمایه ۱۰هزار و ۴۳۷میلیارد و ۳۸۴میلیون ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۶۰ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک صادرات به خود اختصاص داد. فولادمبارکه در رده هفتم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه هشتم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۸هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری‌ بیمه به دست آورد. کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر ۸ هزار میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قطعات‌ اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. تهران‌شیمی جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «شتهران» با سرمایه‌ای برابر ۱۳میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۴۷۷۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس