بیشترین درصد افزایش هفتگی
حق‌تقدم ‌سیمان ‌ارومیه جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفته گذشته از آن خود کرد. تراکتورسازی هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تایرا» مبلغ 401ریال و سرمایه آن معادل 900میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
معادن‌ بافق صدرنشین جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه شد. کابل‌سازی‌ ایران در رده ششم این گروه ایستاد. «بایکا» با سرمایه 37میلیارد و 800میلیون ریال، سود هر سهم خود را 172ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت حمل‌ونقل ‌پتروشیمی ‌به خود اختصاص داد. سیمان‌صوفیان در رده سوم این گروه ایستاد. «سصوفی» با سرمایه 350میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 652ریال پیش‌بینی کرده است.

گران ترین سهم
سیمان‌قاین در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. سینا‌دارو نهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دسینا»2088ریال و سرمایه آن بالغ ‌بر 52‌میلیارد و 266میلیون ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته گذشته حفاری‌ شمال به خود اختصاص داد. بانک‌ کارآفرین در رده هفتم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه دوهزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 790ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حفاری‌شمال هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک سینا در این گروه نهم شد. سرمایه «وسینا» برابر رقم دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 270ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته سرمایه‌گذاری‌ بیمه به دست آورد. کشتیرانی در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «حکشتی» معادل 8هزار میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 106ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفته گذشته قند تربت‌جام به دست آورد. سرمایه‌گذاری ‌صنایع‌ بهشهر در جایگاه دهم ایستاد. «وصنا» با سرمایه 500میلیارد ریالی،سود هر سهم خود را 202ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
حق‌تقدم ‌ایران‌یاسا در حالی عنوان نخست بیشترین درصد کاهش ماهانه را از آن خود کرد که معادن‌منگنز در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «کمنگنز» سود هر سهم خود را 1074ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ ‌بر 25میلیارد و 300میلیون ریال است.

بیشترین کاهش قیمت
ایران‌ترانسفو هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. تایدواتر چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «حتاید» 1296 ریال و سرمایه آن بالغ بر 216میلیارد ریال است.

0

ارزان‌ترین سهم
در هفته گذشته بسته‌بندی‌ مشهد ارزان‌ترین سهم بود. آبسال در جایگاه نهم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه 240میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 71ریال پیش‌بینی کرده است.

1

کمترین ارزش معامله
حق‌تقدم ‌رینگ‌ مشهد هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که سیمان‌ غرب در این گروه دوم شد. سرمایه «سغرب» برابر رقم 187میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 300ریال پیش‌بینی کرده است.

2

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته سیمان‌فارس در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه هفتم این گروه را سیمان‌اصفهان به خود اختصاص داد. «سصفها» با سرمایه 76میلیارد ریال سود هر سهم خود را 1461ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات ‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتور ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه 34میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 765ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس