روزانه
بیشترین درصد افزایش
آبگینه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که ایران ‌دوچرخ در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «خدومو» سود هر سهم خود را مبلغ۱۶۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
پتروشیمی‌اصفهان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان‌کرمان در رده دهم این گروه ایستاد. «سکرما» با سرمایه‌ای معادل ۲۲۰میلیارد و ۳۲۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۵۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام پتروشیمی‌اصفهان پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. سرمایه‌گذاری ‌بوعلی در این دسته بندی رتبه هفتم را با سرمایه ۸۰۰میلیارد‌ ‌‌ریال به‌دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۱۵۹ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی‌اصفهان به خود اختصاص داد. مس‌ شهیدباهنر در رده دهم این گروه ایستاد. «فباهنر» با سرمایه‌ای معادل ۴۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۹۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه‌‌ اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که فرآورده‌های‌ نسوز در این گروه چهارم شد. سرمایه «کاذر» معادل ۱۰۰میلیارد ‌‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته آبگینه به دست آورد. کالسیمین در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «فاسمین» برابر ۱۹۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. محورخودرو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمحور» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی۸۷ رقم ۳۴۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
آبسال جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. سینادارو ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دسینا» مبلغ 2088ریال و سرمایه آن معادل 52میلیارد و 266میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم‌ الکتریک‌شرق به دست آورد. تکین‌کو در جایگاه دهم ایستاد. «رتکو» با سرمایه 10‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2000ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام بانک‌تجارت پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. رایان‌سایپا در این دسته بندی رتبه دهم را با سرمایه 450میلیارد ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل 768ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پالایش‌ نفت ‌اصفهان به خود اختصاص داد. بانک‌کارآفرین در رده نهم این گروه ایستاد. شرکت «وکار» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 790ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌ملت در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پالایش‌نفت ‌اصفهان در این گروه دوم شد. سرمایه «شپنا» برابر 4هزار و 162میلیارد و 258میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 1494ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته آبگینه به دست آورد. سرمایه‌گذاری ‌پتروشیمی در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «وپترو» برابر یک‌هزار و 820میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 45ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌ اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپاآذین جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خاذین» با سرمایه 100میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 447‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
آبگینه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که چینی‌ایران در جایگاه هفتم این گروه قرار گرفت. شرکت «کچینی» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۹۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۶۷میلیارد و ۲۹میلیون ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم ‌الکتریک‌شرق صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. کربن ‌ایران در رده نهم این گروه ایستاد. «شکربن» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌تجارت در این دسته بندی رتبه سوم را با سرمایه ۱۰هزار و ۴۳۷میلیارد و ۳۸۴میلیون ریال به دست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۶۰ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک صادرات به خود اختصاص داد. فولادمبارکه در رده ششم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه هشتم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۸هزار و ۸۷۳ میلیارد و ۶۵۵میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر نسوزپارس به دست آورد. کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر ۸هزار میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرو ‌دیزل جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۶۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۴۵۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس