روزانه
بیشترین درصد افزایش
ریخته‌گری‌تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان‌فارس در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «سفار» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۳۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل۵۰‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
مس‌ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نگین‌طبس در رده نهم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
روز گذشته سهام بانک‌ملت پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد.مس‌ایران در این دسته بندی رتبه نهم را با سرمایه ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ‌ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۶۷۳ریال پیش‌بینی شده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مالی‌ و اعتباری‌سینا به خود اختصاص داد.پالایش‌نفت‌اصفهان دررده چهارم این گروه ایستاد. «شپنا» با سرمایه‌ای معادل ۴هزار و ۱۶۲میلیارد ‌‌و ۲۵۸میلیون‌ریال، سود هرسهم خود را ۱۴۹۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مالی‌واعتباری ‌سینا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سیمان‌هگمتان در این گروه نهم شد. سرمایه «سهگمت» معادل ۵۰۲میلیارد و ۹۰۰میلیون ‌‌ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کابل‌های ‌مخابراتی ‌شهیدقندی به دست آورد. کالسیمین در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «فاسمین» برابر ۱۹۵‌میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قطعات اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. محورخودرو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خمحور» با سرمایه‌ای برابر ۳۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی۸۷ رقم۳۴۰‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سرماآفرین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان‌ کردستان ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سکرد» مبلغ 1041ریال و سرمایه آن معادل 162میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته کارتن‌مشهد به دست آورد. نصیرماشین در جایگاه دهم ایستاد. «خنصیر» با سرمایه 34‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 384ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
هفته گذشته سهام سایپا پر‌معامله‌ترین سهم بازار شناخته شد.معادن‌و‌فلزات در این دسته بندی رتبه دهم را با سرمایه یک هزار و893‌میلیارد و375‌میلیون ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل562‌ریال پیش‌بینی شده است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک‌صادرات به خود اختصاص داد. بانک‌ملت در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «وبملت» با سرمایه 13هزار و 100میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 239ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
بانک‌صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک‌کارآفرین در این گروه دهم شد. سرمایه «وکار» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 790ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌های‌ مخابراتی ‌شهیدقندی به دست آورد. سرمایه‌گذاری ‌پتروشیمی در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «وپترو» برابر یک‌هزار و 820میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 45ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاشی‌سینا جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «کساوه» با سرمایه 121میلیارد و 500میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 481‌ریال پیش‌بینی کرده است.

4

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم‌سیمان‌شرق در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که گرجی در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «غگرجی»سود هر سهم خود را مبلغ ۷۷۶ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ده میلیارد ریال است.

۵

بیشترین درصد کاهش
هنکل‌پاک‌وش صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد.سیمان‌غرب در رده ششم این گروه ایستاد. «سغرب» با سرمایه‌ای معادل ۱۸۷میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

پرمعامله ترین سهم
ماه گذشته سهام سایپا پرمعامله‌ترین سهم بازار شناخته شد. بانک‌تجارت در این دسته‌بندی رتبه دوم را با سرمایه ۱۰هزارو۴۳۷ میلیارد و ۳۸۴میلیون ریال بدست آورد. سود هر سهم این شرکت معادل ۲۶۰ریال پیش‌بینی شده است.

۷

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر بانک صادرات به خود اختصاص داد. فولادمبارکه در رده چهارم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۲۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

بیشترین سهام معامله شده
بانک صادرات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مخابرات در این گروه ششم شد. سرمایه «اخابر» معادل ۴۸هزار و ۸۷۳میلیارد و۶۵۵میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۱۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۹

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی‌روز اخیر نسوزپارس به دست آورد. کشتیرانی با سرمایه‌ای برابر ۸هزار میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۰

کمترین نسبت P/E
قطعات‌اتومبیل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌خودرو ‌دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۶۰۰‌میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۴۵۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس