روزانه
بیشترین درصد افزایش
گلوکوزان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که بین‌المللی پارس در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شپارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۴۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۰‌ میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
آلومینیوم ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. قندبیستون در رده پنجم این گروه ایستاد. «قستون» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه «خزامیا» معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۸۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران خودرو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر‌سهم «خودرو» مبلغ ۶۳۵ریال و سرمایه آن معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سایپا به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده ششم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه‌ای معادل ۶هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که تراکتورسازی در این گروه هشتم شد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته فولاد‌کاویان به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «سغرب» برابر ۱۸۷میلیارد ریال است و شرکت سود هر‌سهم خود را مبلغ ۱۳۹ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپادیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۴۰۶ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
گروه صنعتی بوتان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. گلوکوزان هشتم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غگل» مبلغ 858 ریال و سرمایه آن معادل 38 میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته مارگارین به دست آورد. لیزینگ ایران در جایگاه دهم ایستاد. «ولیز» با سرمایه 300 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 424 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
تراکتورسازی پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فخوز» معادل دو هزار و 192 میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 630 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
تراکتورسازی جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی فن‌آوران در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شفن» در سال‌جاری 1535 ریال و سرمایه آن برابر 950 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سیمان اردبیل در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «ساربیل» با سرمایه 70 میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2006ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توسعه معادن روی در این گروه پنجم شد. سرمایه «کروی» برابر 877 میلیارد و 800 میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 276ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. شهد ایران در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر 125 میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 58 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. هپکو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «تپکو» با سرمایه 397 میلیاردو 800 میلیون ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 409 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کاشی الوند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که ناب در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «عتاب» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
ملی سرب و روی ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. مارگارین در رده سوم این گروه ایستاد. «غمارگ» با سرمایه‌ای معادل ۱۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۱۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۶۰۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فولاد» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۰۴ریال و سرمایه آن معادل ۱۵هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. قند هگمتان در رده ششم این گروه ایستاد. «قهگمت» با سرمایه ۳۰میلیارد و ۶۰میلیون ریال سود هر سهم خود را برابر ۷۹۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که شاهد در این گروه هشتم شد. سرمایه «ثشاهد» معادل ۷۲۱میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. کابل‌ باختر با سرمایه‌ای برابر سه‌میلیارد ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. ایران‌تایر جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «پتایر» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۶میلیارد و ۹۳۵میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۶۵۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس