روزانه
بیشترین درصد افزایش
ملی سرب و روی ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که فولاد خراسان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فخاس» سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم ایران‌خودرو دیزل صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. دارویی لقمان در رده ششم این گروه ایستاد. «دلقما» با سرمایه‌ای معادل ۷۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۹۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پارس‌خودرو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز حق‌تقدم ایران‌خودرو دیزل جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» مبلغ ۶۰۱ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد خراسان به خود اختصاص داد. زامیاد در رده چهارم این گروه ایستاد. «خزامیا» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
حق‌تقدم ایران‌خودرو دیزل دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه نهم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۶هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. ناب در جایگاه پنجم قرار گرفت. سرمایه «غناب» برابر ۲۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۴۰۶ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
کاشی سینا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. پشم و شیشه پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کپشیر» مبلغ 428ریال و سرمایه آن معادل 67میلیارد و 140میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته ملی سرب و روی به دست آورد. نصیر ماشین در جایگاه چهارم ایستاد. «خنصیر» با سرمایه 20میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 658ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فولاد» معادل 15 هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 604 ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» در سال‌جاری 717ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 262میلیارد و 250 میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر معادن و فلزات به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2703ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
معادن و فلزات در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که آلومینیوم ایران در این گروه دوم شد. سرمایه «فایرا» برابر 165میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 3080ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کاشی الوند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که گرانیت بهسرام در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کهرام» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۳ پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۵میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
ملی سرب و روی ایران صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. صنعتی بهشهر در رده سوم این گروه ایستاد. «غبشهر» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
ایران خودرو پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه «کچاد» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۲۶۴ اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
ایران خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «شخارک» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۳۰۱۴ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده ششم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه ۴هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که شاهد در این گروه هفتم شد. سرمایه «ثشاهد» معادل ۷۲۱میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۷۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. فیبر ایران با سرمایه‌ای برابر ۱۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۸۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس