روزانه
بیشترین درصد افزایش
کاشی سینا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که تکین‌کو در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «رتکو» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۷۶۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم توسعه معادن روی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. ایران ترانسفو در رده دوم این گروه ایستاد. «بترانس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۹۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دهم این گروه را توسعه معادن روی به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» معادل ۸۷۷‌میلیارد و ۸۰۰‌میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۲۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تایدواتر در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «حتاید» مبلغ ۱۷۷۵ریال و سرمایه آن معادل ۲۱۶میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری شاهد در رده پنجم این گروه ایستاد. «ثشاهد» با سرمایه‌ای معادل ۷۲۱میلیارد و ۶۰۰‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۷۸۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری البرز در این گروه دوم شد. سرمایه «والبر» معادل ۵۰۶ میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۷۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «و نفت» برابر ۵۷۱میلیارد و ۲۲۹‌میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو‌دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۴۰۶‌ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
کاشی‌سینا جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. پتروشیمی فارابی دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شفارا» مبلغ 843ریال و سرمایه آن معادل 50‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته ملی سرب وروی به دست آورد. تولی‌پرس در جایگاه هفتم ایستاد. «شتولی» با سرمایه یکصدمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 846ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فولاد» معادل 15‌هزار و 800‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 604ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خزامیا» در سال‌جاری 703ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 200 میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. آلومینیوم ایران در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «فایرا» با سرمایه ۱۶۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که قندهگمتان در این گروه چهارم شد. سرمایه «قهگمت» برابر ۳۰‌ میلیارد و ۶۰‌میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌‌سازی تک به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد‌ میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. کاربراتور ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه ۳۴میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم ۷۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۶

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کاشی الوند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که داروسازی کوثر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دکوثر» سود هر سهم خود را مبلغ 1149 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 90میلیارد ریال است.

7

بیشترین درصد کاهش
ملی سرب و روی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند تربت جام در رده نهم این گروه ایستاد. «قجام» با سرمایه‌ای معادل 26میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 108ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه «کگل» برابر 880میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 2703 ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی 87 مبلغ 1264ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده دهم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال سود هر سهم خود را برابر 1114ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پارس‌خودرو در این گروه دوم شد. سرمایه «خپارس» معادل دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل 601ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. فیبر ایران با سرمایه‌ای برابر 15میلیارد و 600میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 184ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خگستر» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و 500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 798ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس