روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم لعابیران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که خاک چینی در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کچینی» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۶۷میلیارد و ۲۹میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
ملی سرب و روی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. تولی‌پرس در رده سوم این گروه ایستاد. «شتولی» با سرمایه‌ای معادل یکصد میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۴۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه «فخوز» معادل دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۹۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خزامیا» مبلغ ۷۰۳ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز معادن و فلزات به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده دوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
ایران‌خودرو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه هشتم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۶هزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «سرود» برابر ۳۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۲ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. جوشکاب یزد جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد «بکاب» با سرمایه‌ای برابر ۱۵میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۱۲۰۱ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ناب جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. پتروشیمی فارابی هشتم شد. پیش‌بینی سود هر‌سهم «شفارا» مبلغ 843ریال و سرمایه آن معادل 50میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته ملی سرب و روی به دست آورد. دشت مرغاب در جایگاه هفتم ایستاد. «غدشت» با سرمایه 30میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 875ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
ایران خودرو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را فولاد‌مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فولاد» معادل 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 604ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
ایران خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فملی» در سال‌جاری 1114ریال و سرمایه آن برابر 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولادمبارکه به خود اختصاص داد. شاهد در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «ثشاهد» با سرمایه 721میلیارد و 600میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 781ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولادمبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که پارس‌خودرو در این گروه دوم شد. سرمایه «خپارس» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر‌سهم خود را مبلغ 601ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است. شرکت سود هر‌سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کاشی الوند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که تراکتورسازی در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. شرکت «تایرا» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۰ پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۰۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
ملی سرب و روی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. لاستیکی سهند در رده نهم این گروه ایستاد. «پسهند» با سرمایه‌ای معادل ۷۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۷۱۷ اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی خارک جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «کچاد» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۱۲۶۴ ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده ششم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را برابر ۳۰۱۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه نهم شد. سرمایه «وکار» معادل یک‌هزار و ۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۶۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. فیبر ایران با سرمایه‌ای برابر ۱۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۸۴ ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. پارس توشه جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «وتوشه» با سرمایه‌ای برابر ۱۹۴میلیارد و ۱۰۷میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۳۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس