روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم لعابیران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پارس‌پامچال در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «شپمچا» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۹۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم بانک اقتصاد نوین صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. دشت مرغاب در رده دهم این گروه ایستاد. «غدشت» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
ایران‌خودرو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه «خزامیا» معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز ایران‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. لیزینگ غدیر در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولغدر» مبلغ ۳۰۰ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سیمان فارس و خوزستان به خود اختصاص داد. بانک پارسیان در رده دوم این گروه ایستاد. «وپارس» با سرمایه‌ای معادل ۶هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۵۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سیمان فارس و خوزستان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه دوم شد. سرمایه «خودرو» معادل ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۶۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. شهد ایران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گروه بهمن جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خبهمن» با سرمایه‌ای برابر سه‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۳۸۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
شاهد جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. ناب سوم شد. پیش‌بینی سود هر‌سهم «غناب» مبلغ 250ریال و سرمایه آن معادل 20میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم ایران‌خودرو دیزل به دست آورد. قند تربت‌جام در جایگاه سوم ایستاد. «قجام» با سرمایه 26میلیارد ریال، سود هر‌سهم خود را مبلغ 108ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
ایران خودرو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «تایرا» معادل 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 600ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
ایران خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مس ایران در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر‌سهم «فملی» در سال‌جاری 1114ریال و سرمایه آن برابر 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «ومعادن» با سرمایه یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال، سود هر‌سهم خود را مبلغ ۷۱۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

بیشترین سهام معامله شده فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد خوزستان در این گروه دهم شد. سرمایه «فخوز» برابر دوهزار و 192‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 930ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. نوش مازندران در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «غنوش» برابر 50میلیارد ریال است. شرکت سود هر‌سهم خود را مبلغ 130ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کاشی الوند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که شاهد در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «ثشاهد» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۸۱ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۲۱میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
صنعتی بهشهر صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. لاستیکی سهند در رده هفتم این گروه ایستاد. «پسهند» با سرمایه‌ای معادل ۷۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۰ ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
پارس‌خودرو پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را گل‌گهر به خود اختصاص داد. سرمایه «کگل» برابر ۸۸۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۲۷۰۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی خارک جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خپارس» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۶۰۱ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. پتروشیمی فن‌آوران در رده سوم این گروه ایستاد. «شفن» با سرمایه ۹۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۱۳۲۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که قند هگمتان در این گروه ششم شد. سرمایه «قهکمت» معادل ۳۰میلیارد و ۶۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. فولاد کاویان با سرمایه‌ای برابر یکصد میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قند اصفهان جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «قصفها» با سرمایه‌ای برابر ۲۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۱۷۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس