روزانه
بیشترین درصد افزایش
سرمایه‌گذاری شاهد در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که فولاد خوزستان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فخوز» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۳۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل دو‌هزار و ۱۹۲‌میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ایران‌خودرو دیزل صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سرمایه‌گذاری مسکن در رده چهارم این گروه ایستاد. «ثمسکن» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۰‌ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد خوزستان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «و معادن» معادل یک‌هزار ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۷۱۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد خوزستان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خودرو» مبلغ ۶۳۵ریال و سرمایه آن معادل ۶‌هزار و ۳۰۰‌میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سیمان مازندران در رده چهارم این گروه ایستاد. «سمازن» با سرمایه‌ای معادل ۲۷۳میلیارد و ۹۹۶‌میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۷۶۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پارس‌خودرو دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دوم شد. سرمایه «وپارس» معادل ۶‌هزارمیلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا‌دیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۴۰۶ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
خدمات کشاورزی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را هفت روز جاری از آن خود کرد. سرمایه‌گذاری شاهد دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ثشاهد» مبلغ 781ریال و سرمایه آن معادل 721میلیارد و 600میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق‌تقدم لعابیران به دست آورد. فیبر ایران در جایگاه پنجم ایستاد. «چفیبر» با سرمایه 15میلیارد و 600میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 184ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
معادن و فلزات پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خپارس» معادل دو‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 601ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
معادن و فلزات جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» در سال‌جاری 2703ریال و سرمایه آن برابر 880میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. چادرملو در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «کچاد» با سرمایه دو‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1264ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری امید در این گروه پنجم شد. سرمایه «وامید» برابر 4هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 583ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته کابل‌سازی تک به دست آورد. نسوز پارس در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «کفپارس» برابر یکصدمیلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 46ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. هپکو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «تپکو» با سرمایه 397میلیارد و 800میلیون ریالی، سود هر سهم خود را رقم 409ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
کاشی الوند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که داروسازی کوثر در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دکوثر» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۴۹ پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۹۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
فرآوری مواد معدنی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. صنعتی بهشهر در رده دوم این گروه ایستاد. «غبشهر» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۲میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۹۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» برابر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۱۱۴ اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی خارک جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خزامیا» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۷۰۳ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده دهم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۶۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پتروشیمی خارک در این گروه دهم شد. سرمایه «شخارک» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۰۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی به دست آورد. قند پارس با سرمایه‌ای برابر ۳۱میلیارد و ۹۷۷میلیون ریال در جایگاه دهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری پارس‌توشه جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «وتوشه» با سرمایه‌ای برابر ۱۹۴میلیارد و ۱۰۷میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۵۳۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس