روزانه
بیشترین درصد افزایش
خدمات کشاورزی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که شیمیایی فارس در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شفارس» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۲۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳میلیارد و ۶۲۲میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق‌تقدم ایران‌خودرو دیزل صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان شمال در رده ششم این گروه ایستاد. «سشمال» با سرمایه‌ای معادل ۲۷۵میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
زامیاد پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۷۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز زامیاد جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» مبلغ ۶۰۱ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده دوم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه دوم شد. سرمایه «خزامیا» معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته نسوزپارس به دست آورد. شهد ایران در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قند اصفهان جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «قصفها» با سرمایه‌ای برابر ۲۴میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۱۷۷۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
خدمات کشاورزی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. پتروشیمی فارابی چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شفارا» مبلغ 843ریال و سرمایه آن معادل 50میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته حق تقدم لعابیران به دست آورد. قند تربت جام در جایگاه دوم ایستاد. «قجام» با سرمایه 26میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 108ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
پارس‌خودرو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «کچاد» معادل دو هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1264ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
پارس‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری امید در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وامید» در سال‌جاری 583ریال و سرمایه آن برابر 4هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. مس ایران در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1114ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران‌خودرو دیزل در این گروه دهم شد. سرمایه «خاور» برابر یک‌هزار و 600میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 736ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران‌مرینوس به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. هپکو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «تپکو» با سرمایه 397میلیارد و 800میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم 409ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
مارگارین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کاشی الوند در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کلوند» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۶ پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
فرآوری مواد معدنی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سینادارو در رده سوم این گروه ایستاد. «دسینا» با سرمایه‌ای معادل ۵۲میلیارد و ۲۶۶میلیون ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۱۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را سرمایه‌گذاری بهمن به خود اختصاص داد. سرمایه «وبهمن» برابر دو هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۰۴ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی خارک جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی فن‌آوران در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «شفن» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۱۵۳۹ریال و سرمایه آن معادل ۹۵۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد.بانک کارآفرین در رده نهم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه یک هزار و ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۶۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پتروشیمی خارک در این گروه نهم شد. سرمایه «شخارک» معادل یک‌هزار میلیاردریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۳۰۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر کابل‌سازی تک به دست آورد. قند قهستان با سرمایه‌ای برابر ۱۳میلیارد ریال در جایگاه سوم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سرمایه‌گذاری پارس‌توشه جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «وتوشه» با سرمایه‌ای برابر ۱۹۴میلیارد و ۱۰۷میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۵۳۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس