روزانه
بیشترین درصد افزایش
کاشی الوند در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که زامیاد در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «خزامیا» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
لاستیکی سهند صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. ایران مرینوس در رده سوم این گروه ایستاد. «نمرینو» با سرمایه‌ای معادل ۳۶میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» معادل دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۰۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز بانک پارسیان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» مبلغ ۲۷۰۳ریال و سرمایه آن معادل ۸۸۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. چادرملو در رده هشتم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۲۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه چهارم شد. سرمایه «فملی» معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. قند‌قهستان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «قستان» برابر ۱۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپادیزل جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد «خکاوه» با سرمایه‌ای برابر ۶۰۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال ‌مالی ۸۷ در رقم ۴۰۶ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
کاشی الوند جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. داروسازی کوثر دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دکوثر» مبلغ 1149ریال و سرمایه آن معادل 90میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته صنعتی بهشهر به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه سوم ایستاد. «سشمال» با سرمایه 275میلیارد و 659میلیون ریال، سود هر‌سهم خود را مبلغ 476ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
بانک پارسیان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را دارویی لقمان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «دلقما» معادل 75میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 599ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
پارس‌خودرو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. ایران‌خودرو دیزل در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خاور» در سال‌جاری 736ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 600‌میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر گل‌گهر به خود اختصاص داد. فولادمبارکه اصفهان در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «فولاد» با سرمایه 15هزار و 800میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 604ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه نهم شد. سرمایه «وصندوق» برابر 4هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر‌سهم خود را مبلغ 350ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «سرود» برابر 300میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 337ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. مهرکام جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خمهر» با سرمایه 552میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 570ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
مارگارین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که کاشی الوند در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «کلوند» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۰۶ ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
فرآوری مواد معدنی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سینا دارو در رده پنجم این گروه ایستاد. «دسینا» با سرمایه‌ای معادل ۵۲میلیارد و ۲۶۶میلیون ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۲۱۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» برابر ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۶۰۰ ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی خارک جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری امید در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وامید» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۵۸۳ریال و سرمایه آن معادل ۴هزار میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. بانک کارآفرین در رده نهم این گروه ایستاد. «وکار» با سرمایه یک‌هزار و ۵۰میلیارد، سود هر سهم خود را برابر ۶۲۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
پارس‌خودرو در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که پتروشیمی خارک در این گروه دهم شد. سرمایه «شخارک» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۳۰۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران‌مرینوس به دست آورد. کابل باختر با سرمایه‌ای برابر ۳میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خگستر» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۷۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس