بیشترین درصد افزایش هفتگی پشم و شیشه جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. لعابیران دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شلعاب» ۵۹۰ریال و سرمایه آن بالغ‌بر ۳۵میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه مارگارین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نیروکلر در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «شکلر» سود هر سهم خود را 900ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 49میلیارد و 180میلیون ریال است.

بیشترین افزایش قیمت جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت گل‌گهر به خود اختصاص داد. چادرملو در رده پنجم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در ۱۲۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم داروسازی زهراوی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. جایگاه دهم این گروه را رازک به خود اختصاص داد. پیش‌بینی سود هرسهم «رازک» مبلغ 2780ریال و سرمایه آن بالغ بر 41میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم چادرملو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» بالغ بر ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۱۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده دهم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه یک هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال، سود هر سهم خود را 768ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده فولاد مبارکه اصفهان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک کارآفرین در این گروه ششم شد. سرمایه «وکار» بالغ بر یک‌هزار و ۵۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۲۹ ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته ایران مرینوس به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» بالغ بر یک‌صد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 196 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری حق‌تقدم ایران‌خودرو دیزل به دست آورد. باما در جایگاه دهم ایستاد. «کاما» با سرمایه ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۴۰۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه آذرآب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. سیمان ارومیه در رده هشتم این گروه ایستاد. «ساروم» با سرمایه 233میلیارد و 574میلیون ریال، سود هر سهم خود را 637ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت باما هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. البرزدارو سوم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «دالبر» رقم ۱۵۹۲ریال و سرمایه آن بالغ بر ۴۸میلیارد ریال است.

۱

ارزانترین سهم در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری ملت ارزان‌ترین سهم بود. آبسال در جایگاه هفتم این گروه ایستاد. «لابسا» با سرمایه 240میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 249ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «تایرا» در سال ۸۷، ۶۰۰ریال و سرمایه آن بالغ بر ۹۰۰میلیارد ریال است.

۳

کمترین ارزش معامله ایتالران هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که ایران‌یاسا در این گروه دوم شد. سرمایه «پاسا» بالغ بر 40میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 615ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده هفته گذشته ایتالران در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه نهم این گروه را ایران گچ به خود اختصاص داد. «کایگچ» با سرمایه ۱۵میلیارد ریال سود هر سهم خود را ۷۱۵ ریال پیش‌بینی کرده است.

۵

کمترین نسبت P/E سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه 600میلیارد ریال سود هر سهم خود را 406 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس