روزانه
بیشترین درصد افزایش
پشم و شیشه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کف در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «شکف» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۳۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم ایران‌خودرو دیزل صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. باما در رده دوم این گروه ایستاد. «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۰۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه سوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فولاد» مبلغ ۶۰۴ریال و سرمایه آن معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد. پتروشیمی اراک در رده سوم این گروه ایستاد. «شاراک» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۳۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه دوم شد. سرمایه «فملی» معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در روز گذشته ایران‌مرینوس به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. هپکو جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد، «تپکو» با سرمایه‌ای برابر ۳۹۷میلیاردو۸۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌ مالی ۸۷ رقم ۴۰۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
مارگارین جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. لیزینگ صنعت و معدن دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ولصنم» مبلغ 411ریال و سرمایه آن معادل 400میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته مواد اولیه داروپخش به دست آورد. ساختمان اصفهان در جایگاه چهارم ایستاد. «ثاصفا» با سرمایه 160میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 188ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
چادرملو پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را سرمایه‌گذاری ساختمان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وساخت» معادل یک‌هزار و 90میلیارد و 296میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 295ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
چادرملو جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری امید در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وامید» در سال‌جاری 583ریال و سرمایه آن برابر 4هزارمیلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. چادرملو در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1264ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک کار‌آفرین در این گروه ششم شد. سرمایه «وکار» برابر یک‌هزار و 50میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 629ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «سرود» برابر 300میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 337ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. سایپا دیزل جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «خکاوه» با سرمایه 600میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 406ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
مارگارین در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که جوش و اکسیژن در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «فجوش» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۳۳ پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۰میلیارد و ۳۵۰میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
آذر‌آب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. لعابیران در رده ششم این گروه ایستاد. «شلعاب» با سرمایه‌ای معادل ۳۵میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۵۹۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» برابر ۹هزار و ۶۵۴میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۷۰۶ اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. توسعه صنعتی در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وتوصا» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۱۴۰ریال و سرمایه آن معادل ۷۵۵میلیارد و ۴۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد.بانک اقتصاد نوین در رده هشتم این گروه ایستاد. «ونوین» با سرمایه دوهزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را برابر ۳۳۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه ششم شد. سرمایه «وپارس» معادل شش‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۳۶۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. قندپارس با سرمایه‌ای برابر ۳۱میلیارد و ۹۹۷میلیون ریال در جایگاه نهم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه‌ای برابر ۱۲۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۹۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس