بیشترین درصد افزایش هفتگی
حق تقدم بانک پارسیان جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. کاشی سینا، سوم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «کساوه» 410 ریال و سرمایه آن بالغ بر 121 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نیروکلر در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. «شکلر» سود هرسهم خود را 528 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر 49 میلیارد و 180 میلیون ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت ایران دارو به خود اختصاص داد. بهنوش در رده دوم این گروه ایستاد. «غبهنوش» با سرمایه‌ 41میلیارد و 152میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم 3633ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قائن در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. گل گهر در جایگاه سوم ایستاد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» معادل 2703ریال و سرمایه آن بالغ بر 880میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه پنجم این گروه را رایان سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «ولساپا» بالغ بر 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 852 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت بانک اقتصاد نوین به خود اختصاص داد. چادرملو در رده چهارم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه 2هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را 1264 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک اقتصاد نوین هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به‌دست آورد. مس ایران در این گروه چهارم شد. سرمایه «فملی» بالغ بر 5هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 1114ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته ایران‌‌مرینوس به دست آورد. ناب در جایگاه هشتم قرار گرفت. سرمایه «غناب» بالغ بر 20میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 250ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری ایران‌خودرو دیزل به دست آورد. دشت مرغاب در جایگاه دهم ایستاد. «غدشت» با سرمایه بالغ بر 30 میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 834 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین درصد کاهش ماهانه
آذرآب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. پگاه خراسان در رده سوم این گروه ایستاد. «غشان» با سرمایه‌ معادل 81 میلیارد و 180 میلیون ریال، سود هرسهم خود را 412 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
سیمان شمال هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. پارس دارو، پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دپارس» معادل 2194ریال و سرمایه آن بالغ بر 70میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری ملت ارزان‌ترین سهم بود. صدرا در جایگاه ششم این گروه ایستاد. «خصدرا» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و 500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 86ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری بهمن جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی فن‌آوران در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شفن» در سال‌جاری 1372 ریال و سرمایه آن بالغ بر 950میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
فنرسازی زر هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که تولی پرس در این گروه ششم شد.سرمایه «شتولی» بالغ بر یک‌صد میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 759 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته فنرسازی زر در جدول کمترین‌ سهام معامله‌شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را ایران‌یاسا به خود اختصاص داد. «پاسا» با سرمایه‌ای معادل 40میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 615ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قند اصفهان جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «قصفها» با سرمایه‌ای برابر 24میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در 1775ریال پیش بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس