روزانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم بانک پارسیان در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که آذریت در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «ساذری» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷۷۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سیمان ارومیه صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. کربن ایران در رده نهم این گروه ایستاد. «شکربن» با سرمایه‌ای معادل ۲۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۸۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بهمن پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سرمایه‌گذاری بهمن جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی فن‌آوران در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شفن» مبلغ ۱۳۷۲ریال و سرمایه آن معادل ۹۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز بانک اقتصاد نوین به خود اختصاص داد. فولاد مبارکه اصفهان در رده چهارم این گروه ایستاد. «فولاد» با سرمایه‌ای معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۰۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک اقتصاد نوین دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بانک ملی در این گروه پنجم شد. سرمایه «وبانک» معادل ۳هزار و ۲۲۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. شهد ایران در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «غشهد» برابر ۱۲۵میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز قند اصفهان در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. هپکو جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «تپکو» با سرمایه‌ای برابر ۳۹۷میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ در رقم ۴۰۹ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. معادن منگنز ایران سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کمنگنز» مبلغ 1727ریال و سرمایه آن معادل 25میلیارد و 300میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان ارومیه به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنایع بهشهر در جایگاه هفتم ایستاد. «وصنا» با سرمایه 500میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 133ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سرمایه‌گذاری بهمن پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را توسعه صنعتی به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «وتوصا» معادل 755میلیارد و 40میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 140ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سرمایه‌گذاری بهمن جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال‌جاری 601ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر بانک اقتصاد نوین به خود اختصاص داد. سینادارو در رده هشتم این گروه ایستاد. شرکت «دسینا» با سرمایه 39میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 2860ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
بانک اقتصاد نوین در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه سوم شد. سرمایه «وپارس» برابر 6هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 369ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. پگاه اصفهان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «غشصفا» برابر 84میلیارد ریال است. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 98ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. پلاسکوکار جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «پلاسک» با سرمایه 97میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 421ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که داروسازی ابوریحان در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. شرکت «دابور» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۵۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۶۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
آذرآب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند بیستون در رده دوم این گروه ایستاد. «قستون» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، زیان هر سهم خود را مبلغ ۸۵۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را سرمایه‌گذاری بهمن به خود اختصاص داد. سرمایه «وبهمن» برابر دوهزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۰۴ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ومعادن» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۷۶۸ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده نهم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۳۱۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۷

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک اقتصاد نوین در این گروه ششم شد. سرمایه «ونوین» معادل دوهزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۳۳۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در سی روز اخیر ایران مرینوس به دست آورد. سیمان شمال با سرمایه‌ای برابر ۲۷۵میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۴۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه‌ای برابر ۷۵میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۲۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس