بیشترین درصد افزایش هفتگی
ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. نگین طبس دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کطبس» 1324 ریال و سرمایه آن برابر رقم 30میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که ایران مرینوس در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. «نمرینو» سود هر سهم خود را 30 ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 36میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشته ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی به خود اختصاص داد. معادن منگنز در رده سوم این گروه ایستاد. «کمنگنز» با سرمایه 25میلیارد و 300میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم 2127ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
داروسازی زهراوی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. نفت بهران دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شبهرن» برابر رقم 3444ریال و سرمایه آن برابر رقم 180میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را سایپا به خود اختصاص داد. سرمایه «خساپا» معادل 9هزار و 654میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 706ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1264ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌ شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه نهم شد. سرمایه «وتوصا» معادل 755میلیارد و 40میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 140ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/E را در هفته گذشته ایران‌‌مرینوس به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «سرود» معادل 300میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 337 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری باما به دست آورد. سیمان هگمتان در جایگاه دهم ایستاد. «سهگمت» با سرمایه 432میلیارد و 900میلیون ریال، سود هر سهم خود را 302 ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین درصد کاهش ماهانه
آذرآب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. پگاه خراسان در رده سوم این گروه ایستاد. «غشان» با سرمایه 81میلیارد و 180میلیون ریال سود هر سهم خود را 412 ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
باما هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. گل گهر سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» معادل 2703ریال و سرمایه آن بیش از 880میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری ملت ارزان‌ترین سهم بود. آتیه دماوند در جایگاه نهم این گروه ایستاد. «وآتی» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 155ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بهمن در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وبهمن» در سال‌جاری 104ریال و سرمایه آن معادل دوهزار و 220میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
ایران یاسا هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که ناب در این گروه هفتم شد. سرمایه «غناب» معادل 20میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 250ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته ایران‌یاسا در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را سیمان داراب به خود اختصاص داد. «ساراب» با سرمایه 249میلیارد و 606میلیون ریال، هر سهم خود را 411ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قند اصفهان جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «قصفها» با سرمایه 24میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 2175ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس