روزانه
بیشترین درصد افزایش
ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که آبادگران ایران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «ثاباد» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۶۰ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
باما صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. سرمایه‌گذاری صنایع بهشهر در رده پنجم این گروه ایستاد. «وصنا» با سرمایه‌ای معادل ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۳۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تراک» معادل ۱۷میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۱۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز داروسازی سبحان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی اراک در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شاراک» مبلغ ۱۳۸۳ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. مپنا در رده دهم این گروه ایستاد. «رمپنا» با سرمایه‌ای معادل ۷هزار و ۹۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
بانک پارسیان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که مس ایران در این گروه هشتم شد. سرمایه «فملی» معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۱۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. قند پارس در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «قپارس» برابر ۳۱میلیارد و ۹۹۷میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۷۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه‌ای برابر ۷۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۷ رقم ۲۷۶ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
ماشین‌آلات صنعتی تراکتورسازی جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. شیمی دارویی داروپخش چهارم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «دشیمی» مبلغ 1030ریال و سرمایه آن معادل 35میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته پگاه خراسان به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه چهارم ایستاد. «سرود» با سرمایه 300میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 337ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «شفن» معادل 950میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را برابر رقم 1372ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «خزامیاد» در سال‌جاری 703ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 200میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر چادرملو به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری مسکن در رده پنجم این گروه ایستاد. شرکت «ثمسکن» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 427ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که توسعه صنعتی در این گروه دهم شد. سرمایه «وتوصا» برابر 755میلیارد و 40میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 140ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته ایران مرینوس به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت نفت در جایگاه هفتم قرار گرفت. سرمایه «ونفت» برابر 571میلیارد و 229میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 130ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. پلاسکوکار جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد. «پلاسک» با سرمایه 97میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 421ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
ایتالران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نصیر ماشین در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «خنصیر» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
آذرآب صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. افست در رده هفتم این گروه ایستاد. «چافست» با سرمایه‌ای معادل ۵۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۶۸۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۷۶۸ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. تراکتورسازی در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «تایرا» در سال مالی ۸۷ مبلغ ۵۵۰ریال و سرمایه آن معادل ۹۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده ششم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه ۴هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه دهم شد. سرمایه «وصندوق» معادل ۴هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P /E را در سی روز اخیر ایران‌مرینوس به دست آورد. سیمان شمال با سرمایه‌ای برابر ۲۷۵میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال در جایگاه هشتم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایران‌‌خودرو دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد و با سرمایه‌ای برابر ۹۷۲میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۱۲۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس