روزانه
بیشترین درصد افزایش
سایپا شیشه در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که تکنوتار در جایگاه پنجم این گروه قرار گرفت. شرکت «تکنو» سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۳میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
قند بیستون صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. پتروشیمی خارک در رده چهارم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل یک هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۳۱۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه چهارم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «فملی» معادل ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و ۶۴۵میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۱۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست ‌آورد. فولاد خراسان در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فخاس» مبلغ ۶۰۶ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. البرز دارو در رده نهم این گروه ایستاد. «دالبر» با سرمایه‌ای معادل ۴۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۱۲۱۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که مالی و اعتباری سینا در این گروه دهم شد. سرمایه «وسینا» معادل یک هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در روز گذشته نورد آلومینیوم به دست آورد. سیمان غرب در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «سغرب» برابر ۱۸۷میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ رقم ۸۴۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سایپا شیشه جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. کف دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شکف» مبلغ 295ریال و سرمایه آن معادل 250میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته قند بیستون به دست آورد. افست در جایگاه سوم ایستاد. «چافست» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 686ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فناوران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خپارس» معادل دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر 506ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فناوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» در سال‌جاری 706ریال و سرمایه آن برابر 9هزار و 654میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «کچاد» با سرمایه 2هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 843 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه سوم شد. سرمایه «فولاد» برابر 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 610 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P /E را در هفت روز گذشته سیمان خزر به دست آورد. فیبرایران در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «چفیبر» برابر 15میلیارد و 600میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 224 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 910 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
رادیاتور ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نصیرماشین در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «خنصیر» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
خوراک دام پارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. شکر شاهرود در رده هشتم این گروه ایستاد. «قشکر» با سرمایه‌ای معادل ۲۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی‌روز جاری بود. جایگاه دوم این گره را پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سرمایه «شفن» برابر ۹۵۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۱۳۷۲ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ومعادن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۷۶۸ریال و سرمایه‌ آن معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی‌روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سیمان اردبیل در رده چهارم این گروه ایستاد. «ساربیل» با سرمایه ۷۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۹۴۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله را به دست آورد که زامیاد در این گروه هفتم شد. سرمایه «خزامیا» معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P /E را در سی روز اخیر سیمان خزر به دست آورد. قند قهستان با سرمایه‌ای برابر ۱۳میلیارد ریال در جایگاه پنجم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P /E ایستاد. ایرانیت جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «سایرا» با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۹۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس