بیشترین درصد افزایش هفتگی
مگسال جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. خوراک دام پارس سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غدام» 907ریال و سرمایه آن معادل 20میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
رادیاتور ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نصیرماشین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. «خنصیر» سود هر سهم خود را 665ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت برابر رقم 20میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت مگسال به خود اختصاص داد. سازه‌پویش در رده پنجم این گروه ایستاد. «خپویش» با سرمایه 25میلیارد‌ریال، سود هر سهم خود را رقم 1682ریال پیش‌بینی کرده است.

گران‌ترین سهم
داروسازی زهراوی در هفته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. نفت بهران هشتم شد. پیش‌بینی سود هر «شبهرن» 3300ریال و سرمایه آن معادل 180میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران، پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» بالغ بر 900میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 550ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده چهارم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 2384ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه سوم شد. سرمایه «فولاد» برابر رقم 15هزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 610ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفته گذشته سیمان خزر به دست آورد. فیبر ایران در جایگاه دهم قرار گرفت. سرمایه «چفیبر» بالغ‌بر 15میلیارد و 600میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 224ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری «پلاسکوکار» به دست آورد. افست در جایگاه دوم ایستاد. «چافست» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 686ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
خوراک دام پارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند هگمتان در رده پنجم این گروه ایستاد. «قهگمت» با سرمایه 30میلیارد و 60میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 795ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
سیمان هرمزگان هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. پتروشیمی خارک چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «شخارک» 3125ریال و سرمایه آن برابر یک هزار میلیارد ریال است.

1

ارزان‌ترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری ملت ارزان‌ترین سهم بود. فنرسازی خاور در جایگاه چهارم این گروه ایستاد. «خفنر» با سرمایه 60میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 169ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» در سال‌جاری 843ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
کارخانجات مخابراتی ایران هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که آتیه دماوند در این گروه چهارم شد. سرمایه «وآتی» معادل یک‌هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 155ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته کارخانجات مخابراتی ایران در جدول کمترین سهام معامله‌شده اول شد. جایگاه پنجم این گروه را سیمان بهبهان به خود اختصاص داد. «سبهان» با سرمایه 55میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1420ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه 972میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 1212ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس