روزانه
بیشترین درصد افزایش
ایران‌یاسا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که فیبر ایران در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «چفیبر» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
پلاسکوکار صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. لعابیران در رده پنجم این گروه ایستاد. «شلعاب» با سرمایه‌ای معادل ۲۵میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ ۸۴۳ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده پنجم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه‌ای معادل ۸۸۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۲۳۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که کاشی اصفهان در این گروه پنجم شد. سرمایه «کاصفا» برابر ۱۵۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۳۱ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته سیمان خزر به دست آورد. ناب در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «غناب» برابر ۲۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. فنرسازی زر جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خزر» با سرمایه‌ای برابر ۴۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ در رقم ۵۰۴ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
مگسال جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. چینی ایران سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کچینی» مبلغ 358ریال و سرمایه آن معادل 167میلیارد و 29میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته پلاسکوکار به دست آورد. افست در جایگاه دوم ایستاد. «چافست» با سرمایه 50میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 686ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فملی» معادل 5‌هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 1510ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ومعادن» در سال‌جاری 768ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. پتروشیمی خارک در رده هفتم این گروه ایستاد. شرکت «شخارک» با سرمایه یک هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 3125 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ریخته‌گری تراکتورسازی در این گروه دوم شد. سرمایه «ختراک» برابر 213میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 303 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته سیمان خزر به دست آورد. قند پارس در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «قپارس» برابر 31میلیارد و 997میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 73 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه 105میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 845 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
رادیاتور ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که نصیرماشین در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «خنصیر» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۶۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
خوراک دام پارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. پارس سوئیچ در رده سوم این گروه ایستاد. «بسویچ» با سرمایه‌ای معادل ۹۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۰۶ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی فن‌آوران در رده دوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «شفن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۱۳۷۲ریال و سرمایه آن معادل ۹۵۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده دوم این گروه ایستاد. «وامید» با سرمایه ۴هزار میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۵۸۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه پنجم شد. سرمایه «وپارس» برابر پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر سیمان خزر به دست آورد. سیمان شمال با سرمایه‌ای برابر ۲۷۵میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «کهرام» با سرمایه‌ای برابر ۷۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۲۷۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس