روزانه
بیشترین درصد افزایش
مگسال در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که دارویی لقمان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «دلقما» سود هر سهم خود را مبلغ ۴۸۷ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۵میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم توسعه معادن روی صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. باما در رده سوم این گروه ایستاد «کاما» با سرمایه‌ای معادل ۷۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۱۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را تراکتورسازی به خود اختصاص داد. سرمایه «تایرا» معادل ۹۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۰۶ریال و سرمایه آن معادل ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. معادن و فلزات در رده چهارم این گروه ایستاد. «ومعادن» با سرمایه‌ای معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را ۷۶۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه چهارم شد. سرمایه «فولاد» برابر ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. «فولاد» سود هر سهم خود را مبلغ ۶۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد. تکنوتار در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «تکنو» برابر ۳۳میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. جوشکاب یزد جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «بکاب» با سرمایه‌ای برابر ۱۵میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۱۲۰۱ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
مگسال جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. ناب دهم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «غناب» مبلغ 250ریال و سرمایه آن معادل 20میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان هرمزگان به دست آورد. فولاد خراسان در جایگاه چهارم ایستاد. «فخاس» با سرمایه یک‌هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 606ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خزامیا» معادل یک‌هزار و 200میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 703ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال‌جاری 506ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سیمان اردبیل در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «ساربیل» با سرمایه 70میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 1949 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری امید در این گروه پنجم شد. سرمایه «وامید» برابر 4هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 583 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته نساجی بروجرد به دست آورد.فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر 100میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. فنرسازی زر جایگاه چهارم این گروه را از آن خود کرد. «خزر» با سرمایه 40میلیارد ریالی سود هر سهم خود را رقم 504 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
رادیاتور ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قند مرودشت در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «قمرو» سود هرسهم خود را مبلغ ۱۶۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۳میلیارد و ۷۰میلیون ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
خوراک دام پارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. پارس سوئیچ در رده سوم این گروه ایستاد. «بسویچ» با سرمایه‌ای معادل ۹۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۴۳۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه ششم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» برابر ۶هزار و ۳۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۶۳۵ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خوزستان در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «فخوز» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۶۵۲ریال و سرمایه آن معادل دوهزار و ۱۹۲میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. مس ایران در رده دهم این گروه ایستاد. «فملی» با سرمایه ۵هزار و ۷۸۹میلیارد و۶۴۵ میلیون ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۵۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه پنجم شد. سرمایه «وپارس» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر کابل باختر به دست آورد. سیمان مازندران با سرمایه‌ای برابر ۲۷۳میلیارد و ۹۹۶میلیون ریال در جایگاه نهم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۷۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کاربراتور ایران جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر ۳۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم ۷۲۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس