روزانه
بیشترین درصد افزایش
پتروشیمی فن‌آوران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که نوش مازندران در جایگاه چهارم این گروه قرار گرفت. شرکت «غنوش» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۵ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
سیمان هرمزگان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. نگین طبس در رده چهارم این گروه ایستاد. «کطبس» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۱۱۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هشتم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز پتروشیمی فن‌آوران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» مبلغ ۵۰۶ریال و سرمایه آن معادل دو هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. چادرملو در رده دوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل دو هزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه نهم شد. سرمایه «وصندوق» برابر ۴هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۳۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان شاهرود در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «سرود» برابر ۳۰۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۴۷۵ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. فارسیت دورود جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد «سفارود» با سرمایه‌ای برابر ۸۰میلیارد و ۶۴۰میلیون ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال‌مالی ۸۶ در رقم ۵۴۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
چینی ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. ملی‌سرب و روی ایران ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت مبلغ 540ریال و سرمایه آن معادل 92میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته سیمان هرمزگان به دست آورد. ایران‌تایر در جایگاه هشتم ایستاد. «پتایر» با سرمایه 106میلیارد و 935میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 654ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
پتروشیمی فن‌آوران پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را فولاد خوزستان به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «فخوز» معادل دوهزار و 192میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 652ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پتروشیمی خارک در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «شخارک» در سال‌جاری سه‌هزار و 125ریال و سرمایه آن برابر یک‌هزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر پتروشیمی فن‌آوران به خود اختصاص داد. سیمان اردبیل در رده سوم این گروه ایستاد. شرکت «ساربیل» با سرمایه 70میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و 949ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
پتروشیمی فن‌آوران در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بانک ملی در این گروه هشتم شد. سرمایه «وبانک» برابر سه‌هزار و 220میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 208ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. نورد آلومینیوم در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فنورد» برابر 51میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 81ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گرانیت بهسرام جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد «کهرام» با سرمایه 75میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 276ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
رادیاتور ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که قند نقش جهان در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «قنقش» سود هر سهم خود را مبلغ یک‌هزار و ۵۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۵میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
خوراک دام پارس صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. قند قهستان در رده ششم این گروه ایستاد. «قستان» با سرمایه‌ای معادل ۱۳میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را زامیاد به خود اختصاص داد. سرمایه «خزامیا» برابر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۷۰۳ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. معادن و فلزات در رده ششم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ومعادن» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۷۶۸ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین ارزش معامله‌ را به دست آورد که فولاد مبارکه اصفهان در این گروه ششم شد. سرمایه «فولاد» برابر ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۶۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
جایگاه نخست بیشترین سهام معامله شده را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد.ایران خودرو در رده دهم ایستاد. «خودرو» با سرمایه شش‌هزار و ۳۰۰میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۶۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین P/ E را در سی روز اخیر کابل باختر به دست آورد، پگاه اصفهان با سرمایه‌ای برابر ۸۴میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت.شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایرانیت جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «سایرا» با سرمایه‌ای برابر ۴۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال، سود هرسهم خود را رقم ۹۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس