بیشترین درصد افزایش هفتگی
رادیاتور ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. کاشی سینا، دوم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «کساوه» 410ریال و سرمایه آن بالغ بر 121میلیارد و 500میلیون ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
رادیاتور ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که حق تقدم سیمان تهران در جایگاه دهم این گروه قرار گرفت. «ستران» سود هرسهم خود را 620ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت بالغ‌بر یک‌هزار و 93میلیارد و 743میلیون ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت پارس دارو به خود اختصاص داد. آلومینیوم ایران در رده سوم این گروه ایستاد. «فایرا» با سرمایه 165میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در 3004ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
داروسازی زهراوی در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. باما، دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کاما» 5015ریال و سرمایه آن بالغ بر 79میلیارد و 536میلیون ریال است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت‌روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» بالغ بر 6هزار و 300میلیارد ریال است. این شرکت هر سهم خود را 635ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت سیمان اردبیل به خود اختصاص داد.گل‌گهر در رده ششم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 2384ریال پیش‌بینی کرد.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری امید در این گروه دوم شد. سرمایه‌ «وامید» بالغ‌بر 4هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 583ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را هفته گذشته کابل باختر به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه دوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» بالغ‌بر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 196ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز جاری پارس سوئیچ به دست آورد. ایرانیت در جایگاه دوم ایستاد. «سایرا» با سرمایه 45میلیارد و 600میلیون ریال، سود هرسهم خود را 958ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین درصد کاهش ماهانه
پگاه اصفهان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. حق تقدم مس شهید باهنر در رده سوم این گروه ایستاد. «فباهنر» با سرمایه 450میلیارد ریال، سود هرسهم خود را 327ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
ایرانیت هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. تکنوتار، پنجم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «تکنو» 803ریال و سرمایه آن بالغ بر 33میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشته سرمایه‌گذاری ملت ارزان‌ترین سهم بود. درخشان تهران در جایگاه هشتم این «پدرخش» با سرمایه 27میلیارد و 550میلیون ریال، سود هر سهم خود را 269ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین‌ سهم را به دست آورد. پارس خودرو در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال جاری 506ریال و سرمایه آن بالغ بر دوهزار میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
قند قزوین هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آ‌ورد که گرجی در این گروه ششم شد. سرمایه «غگرجی» بالغ بر 10میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 200ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته قند هگمتان در جدول کمترین سهام معامله شده اول شد. جایگاه هشتم این گروه را سیمان اصفهان به خود اختصاص داد. «سصفها» با سرمایه 76میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 1758ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. فنرسازی زر جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خزر» با سرمایه 40میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 504ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس