روزانه
بیشترین درصد افزایش
گرجی در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که آلومتک در جایگاه نهم این گروه قرار گرفت. شرکت «فالوم» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۱۹۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۵۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
حق تقدم سرمایه‌گذاری ساختمان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. قند هگمتان در رده دوم این گروه ایستاد. «قهگمت» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد و ۶۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولاد مبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را توسعه معادن روی ایران به خود اختصاص داد. سرمایه «کروی» معادل ۸۷۷میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۶۵۱ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده پنجم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» مبلغ ۵۰۶ریال و سرمایه آن معادل دوهزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سیمان اردبیل به خود اختصاص داد. چادرملو در رده چهارم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه‌ای معادل دوهزار میلیارد، ریال سود هر سهم خود را ۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست‌آورد که تولی‌پرس در این گروه هفتم شد. سرمایه «شتولی» برابر یکصد میلیارد ریال است. «شتولی» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۵۹ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان اردبیل در جایگاه نهم قرار گرفت. سرمایه «ساربیل» برابر ۷۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۴۹ریال پیش‌‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کاربراتور ایران جایگاه هفتم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر ۳۴میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۷۷۱ ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
رادیاتور ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. قند مرودشت هفتم شد. پیش‌بینی سود هرسهم «قمرو» مبلغ 163ریال و سرمایه آن معادل 23میلیارد و 70میلیون ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته خوراک دام‌پارس به دست آورد. سامان‌گستر اصفهان در جایگاه پنجم ایستاد. «ثامان» با سرمایه 221میلیارد و 941میلیون ریال، سود هرسهم خود را مبلغ 253ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دهم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را برابر رقم 768ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. مهرکام در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم «خمهر» در سال‌جاری 570ریال و سرمایه آن برابر 552میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سیمان اردبیل به خود اختصاص داد. مس ایران در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «فملی» با سرمایه پنج‌هزار و 789میلیارد و 645میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 1510ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بازنشستگی در این گروه پنجم شد. سرمایه «وصندوق» برابر چهارهزار و 800میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 350ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل‌باختر به دست آورد. نورد آلومینیوم در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فنوال» برابر 51میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 81ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایرانیت جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «سایرا» با سرمایه 45میلیارد و 600میلیون ریالی، سود هر سهم خود را در رقم 958ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که البرزدارو در جایگاه هشتم این گروه قرار گرفت. شرکت «دالبر» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۲۱۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۴۸میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
پگاه اصفهان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. شکر شاهرود در رده هفتم این گروه ایستاد. «قشکر» با سرمایه‌ای معادل ۲۸میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را سرمایه‌گذاری بوعلی به خود اختصاص داد. سرمایه «وبوعلی» برابر ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۲۰۰ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان سایپا در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «ولساپا» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۷۷۳ریال و سرمایه آن معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. گل گهر در رده هفتم این گروه ایستاد. «کگل» با سرمایه ۸۸۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۲۳۸۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که صدرا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر، کابل باختر به دست آورد. پگاه اصفهان با سرمایه‌ای برابر ۸۴میلیارد ریال در جایگاه هفتم قرار گرفت. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. گسترش سرمایه‌گذاری ایران‌خودرو جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «خگستر» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار و ۵۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۷۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس

اولین‌های بورس