روزانه
بیشترین درصد افزایش
کاشی سینا در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که پتروشیمی اصفهان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «شصفها» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۴۷۸ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
مهرام صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. تکنوتار در رده دهم این گروه ایستاد. تکنو با سرمایه‌ای معادل ۳۳میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۸۰۳ ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
فولادمبارکه اصفهان پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه نهم این گروه را مهرکام به خود اختصاص داد. سرمایه «خمهر» معادل ۵۵۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز فولاد مبارکه اصفهان جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. چادرملو در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «کچاد» مبلغ ۸۴۳ریال و سرمایه آن معادل ۲هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز فولاد مبارکه اصفهان به خود اختصاص داد. گل‌گهر در رده ششم این گروه ایستاد. «کگل» باسرمایه‌ای ۸۸۰میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را ۲۳۸۴ریال پیش‌بینی کرد.

بیشترین سهام معامله شده
فولاد مبارکه اصفهان دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌ شده را به دست آورد که سایپا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خساپا» برابر ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۷۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. سیمان مازندران در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سمازن» برابر ۲۷۳میلیارد و ۹۹۶میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۵۷۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. الکتریک شرق جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خشرق» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۵میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۸۴۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
رادیاتور ایران جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان دورود سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سدور» مبلغ 1229ریال و سرمایه آن معادل 80میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته خوراک دام پارس به دست آورد. پارس‌سوئیچ در جایگاه سوم ایستاد. «بسویچ» با سرمایه 90میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 434ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل یک هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 768ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان‌سایپا در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر هسم «ولساپا» در سال‌جاری 773ریال و سرمایه آن برابر 300میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر مس ایران به خود اختصاص داد. سرمایه‌گذاری امید در رده دوم این گروه ایستاد. شرکت «وامید» با سرمایه 4هزار میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 583 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران خودرو در این گروه سوم شد. سرمایه «خودرو» برابر 6هزار و 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 635 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان ایلام در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «سیلام» برابر 199میلیارد و 924میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 522 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. ایران‌خودرو دیزل جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «خاور» با سرمایه 972میلیارد ریال سود هر سهم خود را رقم 1212 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که رادیاتور ایران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «ختور» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش پگاه اصفهان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. خوراک دام پارس در رده دوم این گروه ایستاد. «غدام» با سرمایه‌ای معادل 20میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 907ریال پیش‌بینی کرده است.

8

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه هشتم این گروه را سرمایه‌گذاری بوعلی به خود اختصاص داد. سرمایه «وبوعلی» برابر 800 میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل 200ریال اعلام کرده است.

9

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری صنعت و معدن در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «وصنعت» در سال مالی 86 مبلغ 167ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و 500میلیارد ریال است.

0

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. سیمان اردبیل در رده نهم این گروه ایستاد. «ساربیل» با سرمایه 70میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر 1949ریال پیش‌بینی کرده است.

1

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که صدرا در این گروه پنجم شد. سرمایه «خصدرا» برابر یک‌هزار و 500میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل 74ریال پیش‌بینی کرده است.

2

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر کابل باختر به دست آورد. نساجی بروجرد با سرمایه‌ای برابر 148میلیارد و 212میلیون ریال در جایگاه دوم قرار گرفت. شرکت سود هرسهم خود را مبلغ 21ریال پیش‌بینی کرده است.

3

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. فنرسازی زر جایگاه سوم این گروه را از آن خود کرد. «خزر» با سرمایه‌ای برابر 40میلیارد ریال، سود هر سهم خود را رقم 504ریال پیش‌بینی کرده است.

4

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس