روزانه
بیشترین درصد افزایش
رادیاتور ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که کاغذسازی کاوه در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «چکاوه» سود هر سهم خود را مبلغ ۱۵۵۴ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه‌ این شرکت معادل ۲۵میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
پارس سوئیچ صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش روزانه شد. ایرانیت در رده دوم این گروه ایستاد. «سایرا» با سرمایه‌ای معادل ۴۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۹۵۸ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
مس ایران پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هشتم این گروه را توکا فولاد به خود اختصاص داد. سرمایه «وتوکا» معادل ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۱۹ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز مس ایران جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری بازنشستگی در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وصندوق» مبلغ ۳۵۰ریال و سرمایه آن معادل ۴هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز مس ایران به خود اختصاص داد پتروشیمی خارک در رده دوم این گروه ایستاد. «شخارک» با سرمایه‌ای معادل هزارمیلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۳۱۲۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
مس ایران دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که پارس‌خودرو در این گروه دهم شد. «خپارس» معادل دوهزار میلیارد ریال است و سود هر سهم خود را مبلغ ۵۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبتP/ E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آ‌ورد. فیبر ایران در جایگاه دهم قرار رگرفت. سرمایه «چفیبر» برابر ۱۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. پارس سوئیچ جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «سوئیچ» با سرمایه‌ای برابر ۹۰میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هرسهم خود را برای سال مالی ۸۶ در رقم ۴۳۴ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
رادیاتور ایران جایگاه اول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. سیمان خاش سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «سخاش» مبلغ 921ریال و سرمایه آن معادل 75میلیارد ریال است.

بیشترین درصد کاهش
رده نخست بیشترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته خوراک دام پارس به دست آورد. آبادگران ایران درجایگاه چهارم ایستاد. «ثاباد» با سرمایه 150میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 174ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را ایران‌‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «خودرو» معادل 6هزار و 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 635ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. رایان‌سایپا در رده هفتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «ولساپا» در سال‌‌جاری 773ریال و سرمایه آن برابر 300میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد.معادن و فلزات در رده چهارم این گروه ایستاد.شرکت «ومعادن» با سرمایه یک هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال سود هر سهم خود را مبلغ 768 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بانک ملی در این گروه نهم شد.سرمایه «وبانک» برابر 3هزار و 220میلیاردریال است.این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 208 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد.معدنی دماوند در جایگاه نهم قرار گرفت.سرمایه «کدما» برابر 10میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 300 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد.کاشی نیلو جایگاه هشتم این گروه را از آن خود کرد.«کنیلو» با سرمایه 104میلیارد و 318میلیون ریال سود هر سهم خود را رقم 607 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که رادیاتور ایران در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «ختور» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۴۹ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۰میلیارد ریال است.

۷

بیشترین درصد کاهش
پگاه اصفهان صدرنشین جدول بیشترین درصد کاهش ماهانه شد. مواد اولیه داروپخش در رده سوم این گروه ایستاد. «دتماد» با سرمایه‌ای معادل ۶۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۱۹۸۸ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه نهم این گروه را فولاد مبارکه به خود اختصاص داد. سرمایه «فولاد» برابر ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۱۱ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خوزستان در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «فخوز» در سال‌مالی ۸۶ مبلغ ۶۵۲ریال و سرمایه آن معادل دو هزار و ۱۹۲میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. سیمان اردبیل در رده نهم این گروه ایستاد. «ساربیل» با سرمایه ۷۰میلیاردریالی، سود هر سهم خود را برابر ۱۹۴۹ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دهم شد. سرمایه «وپارس» برابر ۵هزار میلیارد‌ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسب P/ E را در سی روز اخیر کابل باختر به دست آورد. قند‌قهستان با سرمایه‌ای برابر ۱۳میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت.شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کاربراتور ایران جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «خکار» با سرمایه‌ای برابر ۳۴میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم ۷۷۱ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس