روزانه
بیشترین درصد افزایش
خوراک دام پارس در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش روزانه را از آن خود کرد که سیمان خاش در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «سخاش» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۲۱ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۷۵میلیارد ریال است.

کمترین درصد کاهش
سرمایه‌گذاری ساختمان صدرنشین جدول کمترین درصد کاهش روزانه شد. سیمان ایلام در رده چهارم این گروه ایستاد. «سیلام» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۹میلیارد و ۹۲۴میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۵۲۲ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
زامیاد پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه دوم این گروه را مهرکام به خود اختصاص داد. سرمایه «خمهر» معادل ۵۵۲میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۵۷۰ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز زامیاد جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سایپا در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خساپا» مبلغ ۷۰۶ریال و سرمایه آن معادل ۹‌هزار و ۶۵۴میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. ایران‌خودرو در رده دهم این گروه ایستاد. «خودرو» با سرمایه‌ای معادل شش‌هزار و ۳۰۰میلیارد ریال، سود هر سهم خود را ۶۳۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
زامیاد دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که توس‌گستر در این گروه ششم شد. سرمایه «وتوس» معادل ۲۰۰میلیارد ریال است«وتوس» سود هر سهم خود را مبلغ ۳۰۵ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته فولاد کاویان به دست آورد. ناب در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «غناب» برابر ۲۰میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۲۵۰ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. صنعتی نیرومحرکه جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «خمخرکه» با سرمایه‌ای برابر ۱۷۰میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال، پیش بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ در رقم ۶۲۰ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد افزایش
سیمان خاش جایگاه اول جدول بیشترین درصد افزایش هفتگی را در هفت روز جاری از آن خود کرد. فیبر ایران ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «چفیبر» مبلغ 224ریال و سرمایه آن معادل 15میلیارد و 600میلیون ریال است.

کمترین درصد کاهش
رده نخست کمترین درصد کاهش هفتگی را در هفت روز گذشته خوراک دام پارس به دست آورد. آبادگران ایران در جایگاه چهارم ایستاد. «ثاباد» با سرمایه 150میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 174ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه هفتم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه شرکت «ومعادن» معادل یک‌هزار و 262میلیارد و 250میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 768ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌‌ترین سهم را به دست آورد. فولاد خوزستان در رده نهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «فخوز» در سال‌جاری 577ریال و سرمایه آن برابر دوهزار و 192میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. گل گهر در رده ششم این گروه ایستاد. شرکت «کگل» با سرمایه 880میلیارد ریال سود هر سهم خود را مبلغ 2384 ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سایپا در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بانک ملی در این گروه هشتم شد. سرمایه «وبانک» برابر 3هزار و 220میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 208 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. سیمان شمال در جایگاه ششم قرار گرفت. سرمایه «سشمال» برابر 275میلیارد و 659میلیون ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 410 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه ششم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریالی سود هر سهم خود را در رقم 910 ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد افزایش
حق‌تقدم سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد افزایش ماهانه را از آن خود کرد که صنعتی سپاهان در جایگاه دوم این گروه قرار گرفت. شرکت «فسپا» سود هر سهم خود را مبلغ ۹۱۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۲۰۰میلیارد ریال است.

۷

کمترین درصد کاهش
پگاه اصفهان صدرنشین جدول کمترین درصد کاهش ماهانه شد. قند هگمتان در رده پنجم این گروه ایستاد. «قهگمت» با سرمایه‌ای معادل ۳۰میلیارد و ۶۰میلیون ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۷۹۵ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را پارس‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خپارس» برابر دوهزار میلیارد ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هر سهم خود را معادل ۵۰۶ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. زامیاد در رده سوم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم شرکت «خزامیا» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۷۰۳ریال و سرمایه آن معادل یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. چادرملو در رده سوم این گروه ایستاد. «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریالی، سود هرسهم خود را برابر ۸۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که بانک پارسیان در این گروه دهم شد. «وپارس» برابر ۵هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هرسهم خود را معادل ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر کابل باختر به دست آورد. سیمان شمال با سرمایه‌ای برابر ۲۷۵میلیارد و ۶۵۹میلیون ریال در جایگاه ششم قرار گرفت. این شرکت سود هرسهم خود را مبلغ ۴۱۰ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. سرمایه‌گذاری ملت جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «وملت» با سرمایه‌ای برابر یک‌هزار میلیارد ریال، سود هرسهم خود را در رقم ۲۶۰ریال پیش‌‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس