روزانه
بیشترین درصد تغییر
آبادگران ایران در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر روزانه را از آن خود کرد که رایان‌سایپا در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «ولساپا» سود هر سهم خود را مبلغ ۷۷۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۳۰۰میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
خوراک دام پارس صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر روزانه شد. کالسیمین در رده سوم این گروه ایستاد. «فاسمین» با سرمایه‌ای معادل ۱۹۵میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ ۴۳۸۷ریال پیش‌بینی کرده است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم روز گذشته بود. جایگاه هفتم این گروه را بانک پارسیان به خود اختصاص داد. سرمایه «وپارس» معادل پنج هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را ۴۴۳ریال پیش‌بینی کرده است.

پرمعامله ترین سهم
دیروز سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. سرمایه‌گذاری ملت در رده هشتم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «وملت» مبلغ ۲۶۰ریال و سرمایه آن معادل یک هزار میلیارد ریال است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را دیروز سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. تکنوتار در رده چهارم این گروه ایستاد. «تکنو» با سرمایه‌ای معادل ۳۳میلیارد سود هر سهم خود را ۸۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سایپا دیروز در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله‌شده را به دست آورد که سرمایه‌گذاری بانک ملی در این گروه ششم شد. سرمایه «وبانک» برابر سه‌هزار و ۲۲۰میلیارد ریال است. «وبانک» سود هر سهم خود را مبلغ ۲۰۸ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در روز گذشته کابل باختر به دست آورد. پگاه اصفهان در جایگاه چهارم قرار گرفت. سرمایه «غشصفا» برابر ۸۴میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۹۸ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین نسبت P/E
دیروز سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قند اصفهان جایگاه دهم این گروه را از آن خود کرد. «قصفها» با سرمایه‌ای برابر ۲۴میلیارد ریال، پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی ۸۶ رقم ۱۷۷۵ریال در نظر گرفته است.

هفتگی
بیشترین درصد تغییر
گروه صنعتی بوتان جایگاه اول جدول بیشترین درصد تغییر هفتگی را در هفت‌روز جاری از آن خود کرد. کیمیدارو دوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «دکیمی» مبلغ 968ریال و سرمایه آن معادل 120میلیارد ریال است.

کمترین درصد تغییر
رده نخست کمترین درصد تغییر هفتگی را در هفت‌روز گذشته خوراک دام پارس به دست آورد. شکر شاهرود در جایگاه سوم ایستاد «قشکر» با سرمایه 28میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 518ریال پیش‌بینی کرده است.

0

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت‌روز جاری بود. جایگاه دوم این گروه را ایران‌خودرو به خود اختصاص داد. سرمایه «خودرو» معادل 6هزار و 300میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را برابر رقم 635ریال پیش‌بینی کرده است.

1

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد پارس‌خودرو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم«خپارس» در سال جاری 506ریال و سرمایه آن برابر دوهزار میلیارد ریال است.

2

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفت روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. چادرملو در رده چهارم این گروه ایستاد. شرکت «کچاد» با سرمایه دوهزار میلیارد ریال، سود هر سهم خود را مبلغ 843ریال پیش‌بینی کرده است.

3

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که مهرکام در این گروه هفتم شد. سرمایه «خمهر» برابر 552میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 570ریال پیش‌بینی کرده است.

4

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در هفت روز گذشته کابل باختر به دست آورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» برابر یکصد میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را مبلغ 196ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه پنجم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را رقم 910ریال پیش‌بینی کرده است.

6

ماهانه
بیشترین درصد تغییر
حق تقدم سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر ماهانه را از آن خود کرد که گروه صنعتی بوتان در جایگاه سوم این گروه قرار گرفت. شرکت «لبوتان» سود هرسهم خود را مبلغ ۸۳۳ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل ۱۱۴میلیارد ریال است.

۷

کمترین درصد تغییر
پگاه اصفهان صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر ماهانه شد. کابل‌های مخابراتی شهید قندی در رده نهم این گروه ایستاد. «بکام» با سرمایه‌ای معادل ۳۰۰میلیارد ریال، سود هرسهم خود را مبلغ ۱۳۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۸

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در سی روز جاری بود. جایگاه چهارم این گروه را معادن و فلزات به خود اختصاص داد. سرمایه «ومعادن» برابر یک‌هزار و ۲۶۲میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال است. این شرکت پیش‌بینی سود هرسهم خود را معادل ۷۶۸ریال اعلام کرده است.

۹

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را سهم را به دست آورد. فولاد مبارکه اصفهان در رده دهم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هرسهم شرکت «‌فولاد» در سال مالی ۸۶ مبلغ ۵۱۱ریال و سرمایه آن معادل ۱۵هزار و ۸۰۰میلیارد ریال است.

۰

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در سی روز اخیر سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. سایپا در رده دوم این گروه ایستاد. «خساپا» با سرمایه ۹هزار و ۶۵۴میلیارد ریالی، سود هر سهم خود را برابر ۷۰۶ریال پیش‌بینی کرده است.

۱

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که زامیاد در این گروه ششم شد. سرمایه «خزامیا» برابر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را معادل ۷۰۳ریال پیش‌بینی کرده است.

۲

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبت P/ E را در سی روز اخیر کابل باختر به دست آورد. قند قهستان با سرمایه‌ای برابر ۱۳میلیارد ریال در جایگاه چهارم قرار گرفت. شرکت سود هر سهم خود را مبلغ ۶۴ریال پیش‌بینی کرده است.

۳

کمترین نسبت P/E
ایران‌خودرو دیزل درصدر جدول کمترین نسبت P/ E ایستاد. کاشی نیلو جایگاه نهم این گروه را از آن خود کرد. «کنیلو» با سرمایه‌ای برابر ۱۰۴میلیارد و ۳۱۸میلیون ریال، سود هر سهم خود را رقم ۶۰۷ریال پیش‌بینی کرده است.

۴

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس