بیشترین درصد افزایش هفتگی
گروه صنعتی بوتان جایگاه اول جدول بیشترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز اخیر از آن خود کرد. لیزینگ ایران ششم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «ولیز» 387ریال و سرمایه آن معادل 300میلیارد ریال است.

بیشترین درصد افزایش ماهانه
حق تقدم سیمان شاهرود در حالی عنوان نخست جدول بیشترین درصد تغییر ماهانه را از آن خود کرد که سرمایه‌گذاری بوعلی در جایگاه ششم این گروه قرار گرفت. «وبوعلی» سود هر سهم خود را 200ریال پیش‌بینی کرده است. سرمایه این شرکت معادل 800 میلیارد ریال است.

بیشترین افزایش قیمت
جایگاه نخست بیشترین افزایش قیمت را در هفته‌ای که گذشت، داروسازی زهراوی به خود اختصاص داد. سازه پویش در رده هشتم این گروه ایستاد. «خپویش» با سرمایه 25میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در رقم 1682ریال پیش‌بینی کرده است.

گرانترین سهم
سیمان قائن در هفته گذشته عنوان نخست گران‌ترین سهم را به دست آورد. گل‌گهر چهارم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «کگل» 2384ریال و سرمایه آن بالغ‌بر 880میلیارد ریال است.

پرطرفدارترین سهم
سایپا پرطرفدارترین سهم در هفت روز جاری بود. جایگاه سوم این گروه را سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. سرمایه «وامید» برابر 4هزار میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 583 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین ارزش معامله
جایگاه نخست بیشترین ارزش معامله را در هفته‌ای که گذشت، سرمایه‌گذاری امید به خود اختصاص داد. سیمان اردبیل در رده دوم این گروه ایستاد. «ساربیل» با سرمایه 70میلیارد ریال سود هر سهم خود را در یک هزار و 949 ریال پیش‌بینی کرده است.

بیشترین سهام معامله شده
سرمایه‌گذاری امید هفته پیش در حالی رده نخست جدول بیشترین سهام معامله شده را به دست آورد که ایران‌خودرو در این گروه سوم شد. سرمایه خودرو بیش از شش‌هزار و 300‌میلیارد ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 635ریال پیش‌بینی کرده است.

بالاترین نسبت P/E
رده نخست بالاترین نسبتP /E را در هفته گذشته کابل باختر به دست آ‌ورد. فولاد کاویان در جایگاه سوم قرار گرفت. سرمایه «فوکا» معادل 100میلیارد ریال است و شرکت سود هر سهم خود را 196ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین درصد کاهش هفتگی
رده نخست کمترین درصد تغییر هفتگی را در هفت روز جاری حق تقدم مس شهید باهنر به دست آورد. ساختمان اصفهان در جایگاه سوم ایستاد. «ثاصفا» با سرمایه 160میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 188ریال پیش‌بینی کرده است.

کمترین درصد کاهش ماهانه
پگاه اصفهان صدرنشین جدول کمترین درصد تغییر ماهانه شد. قند قهستان در رده ششم این گروه ایستاد. «قستان» با سرمایه 13میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 64ریال پیش‌بینی کرده است.

0

بیشترین کاهش قیمت
شکر شاهرود هفته پیش عنوان نخست بیشترین کاهش قیمت را به دست آورد. رازک سوم شد. پیش‌بینی سود هر سهم «درازک» 2280ریال و سرمایه آن معادل 41میلیارد ریال است.

1

ارزانترین سهم
در هفته‌ای که گذشت سرمایه‌گذاری ملت ارزان‌ترین سهم بود. گرانیت بهسرام در جایگاه دوم این گروه ایستاد. «کسرام» با سرمایه 75میلیارد ریال، سود هر سهم خود را 276ریال پیش‌بینی کرده است.

2

پرمعامله ترین سهم
سایپا جایگاه اول پرمعامله‌ترین سهم را به دست آورد. پارس‌خودرو در رده چهارم این جدول قرار گرفت. پیش‌بینی سود هر سهم «خپارس» در سال‌جاری 506 ریال و سرمایه آن بالغ بر 2هزار میلیارد ریال است.

3

کمترین ارزش معامله
حق تقدم سیمان تهران هفته گذشته در حالی رده نخست جدول کمترین ارزش معامله را به دست آورد که شیشه و گاز در این گروه پنجم شد. سرمایه «کگاز» برابر 74میلیارد و 844میلیون ریال است. این شرکت سود هر سهم خود را 206 ریال پیش‌بینی کرده است.

4

کمترین سهام معامله شده
هفته گذشته حق تقدم سیمان تهران در جدول کمترین سهام معامله‌شده اول شد. جایگاه دوم این گروه را سیمان قاین به خود اختصاص داد. «سقاین» با سرمایه 26میلیارد و 611میلیون ریال، سود هر سهم خود را 5 هزار و 220 ریال پیش‌بینی کرده است.

5

کمترین نسبت P/E
سرمایه‌گذاری ملت در صدر جدول کمترین نسبت P/E ایستاد. قطعات اتومبیل ایران جایگاه دوم این گروه را از آن خود کرد. «ختوقا» با سرمایه 120میلیارد ریال، سود هر سهم خود را در 910ریال پیش‌بینی کرده است.

6

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس

اولین های بورس